شکار پشه با تف انداختن توسط مهران مدیری را ببینید

شکار پشه با تف انداختن توسط مهران مدیری را ببینید

شکار پشه با تف انداختن توسط مهران مدیری را ببینید خاطره جالب مهران مدیری از تفریح دوران کودکی اش و شکار پشه را در این صفحه مشاهده نمایید.

مهران مدیری طنزپرداز کشورمان در برنامه دورهمی این روزها به محبوبیت زیادی رسیده است او نشان داده در طنزپردازی یکی از نامبروان های ایران است که میتواند به بهترین شکل مردم را جذب تلویزیون کند.

فیلم شکار پشه با تف انداختن توسط مهران مدیری

اقای مدیری روز چهارشنبه در حالی که بهرنگ علوی مهمان برنامه اش بود خاطره ای از دوران کودکی اش بیان کرد که در ان موقع کودکان تفریح خاصی نداشته اند و ما در آن زمان با تف پشه شکار میکردیم!

او گفت که زمانی بچه بودیم از بس که تفریح نداشتیم در خانه مینشستیم و پشه هایی که در هوا بود را با پرتاب تف شکار میکردیم و حتی در مهمانی ها نیز عادت کرده بودیم و این کار را انجام میدادیم که این خاطره او با خنده های بهرنگ علوی و همچنین تماشاگران همراه بود.

شکار پشه با تف انداختن توسط مهران مدیری را ببینید

مهران مدیری متولد سال 1346 می باشد، او زاده اولین ماه سال است و در شهر تهران چشم به جهان گشوده، مهران مدیری اصالتا اهل اراک است و در خانواده ای 6 نفره به دنیا آمده، فرزند آخر خانواده است و 3 برادر بزرگ تر از خودش دارد.

او از سن 16 سالگی وارد تئاتر می شود و در سال 1368 وارد رادیو شده و به مدت 6 سال در داستان شب به گویندگی می پردازد. او تا سال ۱۳۷۲ با نمایش‌های زیادی چون: شوخی، تلگراف، آرسنال، پانسیون، سیمرغ، هملت، کیسه بوکس و… روی صحنه رفت.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *