فیلم کامل صحبت های میلاد دولت آبادی درباره مرگش زندگی پس از زندگی

فیلم کامل صحبت های میلاد دولت آبادی درباره مرگش زندگی پس از زندگی

انتشار 21 فروردین 1401 * فیلم کامل صحبت های میلاد دولت آبادی از تجربه اتفاقات بعد از مرگش در برنامه زندگی پس از زندگی را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

فیلم کامل صحبت های میلاد دولت آبادی درباره مرگش زندگی پس از زندگی

میلاد دولت آبادی مهمان برنامه زندگی پس از زندگی بود که درباره تجربه مرگ به گفتگو پرداخت او با موتورسیکلت خود دچار سانحه شده بود و مرگ مغزی را تجربه کرده است  و از اتفاقات بعد از مرگ خود صحبت می کند دولت آبادی بعد از سانحه تصادف دچار ضربه مغزی شد و به کما رفته است او از اتفاقاتی که بعد از به کما رفتن برایش رخ داده صحبت کرد از عذاب هایی که در عالم برزخ کشیده و اتفاقاتی که با چشمان خود مشاهده کرده است.

لازم به ذکر است که برنامه زندگی پس از زندگی یکی از برنامه های گفت و گو محور شبکه چهارم سیما بوده که با موضوع معنوی در ایام رمضان ۱۴۰۱ برای آنتن رفته است و با افرادی که به کما رفته و یا برای لحظاتی مرگ را تجربه کردند به گفتگو می پردازد

این برنامه تا به حالا افرادی متعددی که مرگ را تجربه کرده اند را دعوت کرده و روایت های مختلفی از اتفاقات بعد از مرگ را روایت کرده ند.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *