علت برکناری سرهنگ میرزایی رئیس پلیس امنیت اخلاقی تهران مشخص شد

علت برکناری سرهنگ میرزایی رئیس پلیس امنیت اخلاقی تهران مشخص شد

علت برکناری سرهنگ میرزایی رئیس پلیس امنیت اخلاقی تهران مشخص شد

علت برکناری سرهنگ حاج احمد میرزایی رئیس پلیس امنیت اخلاقی تهران مشخص شد جزئیات را در این صفحه ببینید .

علت برکناری سرهنگ میرزایی

فرمانده انتظامی تهران سردار رحیمی امروز اقدام به برکناری سرهنگ میرزایی رئیس پلیس امنیت اخلاقی تهران کرد و تا بررسی کامل ابعاد پرونده سرهنگ میرزایی تعلیق خواهد بود.

مرگ مهسا امینی در چند روز گذشته بازتاب گسترده‌ای را به همراه داشته است و بسیاری از رسانه های ایران و جهان درباره مرگ او گزارش‌هایی را منتشر کرد و بحث اول شبکه های اجتماعی می باشد .

بعد از خاکسپاری مهسا امینی بسیاری از کسبه های شهر کردستان و سنندج اعتصاب کرده و برخی از مردم نیز در مقابل فرمانداری دست به اعتراض زدند و خواستار رسیدگی به پرونده مهسا امینی شدند.

همچنین ببینید بیوگرافی سرهنگ احمد میرزایی رئیس پلیس

در این باره سردار رحیمی می گوید مهسا به همراه همراه سه خانم و دو آقا در پارک طالقانی در حال قدم زدن بودند که گشت ارشاد به آنها تذکر می‌دهند و به دلیل پوشش نامناسب، مهسا امینی را به اداره اماکن منتقل می کنند تا کلاس های آموزشی برای آنها صورت بگیرد .

سردار رحیمی میگوید که هنگام انتقال خانم امینی هیچگونه درگیری لفظی و مشاجره بین ماموران پلیس با او صورت نگرفته و حتی در داخل ون با یکدیگر شوخی‌های کرده بودند و به غیر از خانم امینی ۶ نفر دیگر داخل ون بودند که شاهد ماجرا هستند و هیچ تصوری از سوی پلیس صورت نگرفته است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *