علت خودکشی دختر 13 ساله ارومیه ای (عکس)

علت خودکشی دختر 13 ساله ارومیه ای (عکس)

علت خودکشی دختر 13 ساله ارومیه ای (عکس) و جزئیات را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

علت خودکشی دختر 13 ساله ارومیه ای

خبر خودکشی یک دختر دانش اموز 13 ساله در فضای مجازی حسابی خبرساز شد چرا که گفته شد این دختر به خاطر نداشتن گوشی برای ورود به برنامه شاد دست به این کار هولناک زده است این در حالی است که هفته گذشته نیز خودکشی پس 11 ساله بوشهری به همین دلیل باعث حواشی زیادی در رسانه ها شد و اموزش و پرورش تکذیب میکرد.

این بار هم آموزش پرورش علت خودکشی را گوشی ندانشته و گفته این دختر میتوانست از طریق تلویزیون برنامه ها را نگاه میکرد!

علت خودکشی دختر 13 ساله ارومیه ای (عکس)

اما همه ما بهتر میدانیم که وقتی یک نوجوان میبنید همه دوستانش با گوشی در کلاس های آنلاین حضور دارند ولی او به دلیل فقر مالی نمتواند گوشی تهیه کند چقد از نظر روانی تحث تاثیر قرار میگیرد.

روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان غربی، خودکشی دختر دانش آموز به نام پرستو جلیلی آذر اهل منطقه نازلوی ارومیه را به علت نداشتن تلفن همراه یا تبلت تکذیب کرده است. در اطلاعیه آموزش و پرورش آذربایجان غربی آمده است: این دانش‌آموز تا پایان سال تحصیلی گذشته با حضور در مدرسه اقدام به ثبت‌نام و دریافت کتاب‌های خود کرده بود و با تعطیلی مدارس و تغییر روند آموزش دیگر در مدرسه حاضر نشده اما آموزش و پرورش منطقه این دانش آموز و سایر دانش آموزان با شرایط مشابه را فراموش نکرده و پیگیر شرایط تحصیلی آنان بوده و است و ادعای خودکشی دانش آموز نازلوی ارومیه به دلیل نداشتن تبلت یا گوشی هوشمند تکذیب می‌شود.

بنا بر اطلاعیه آموزش و پرورش، با توجه به دوری روستای محل سکونت دختر ۱۳ساله از مدرسه، با پیگیری‌های ارتباطی که توسط مدیر، معاون و معلمان مدرسه با یکی از اقوام دانش آموز صورت گرفته بود، بنا به مشاهدات عوامل اجرایی مدرسه، این دانش‌آموز از طریق تلویزیون مطالب آموزشی را فرا می‌گرفت و مدیر و معاون مدرسه نیز پیگیر این موضوع بودند. این دانش‌آموز سال گذشته نیز از طریق تلویزیون و بسته های آموزشی ارائه شده و توانسته بود نمره قبولی را در مقطع هفتم اخذ کند.

دی ماه سال ۹۷ نیز یک دختر دانش‌آموز مقطع پنجم ابتدایی در مدرسه شهید اصغرزاده شهر اورمیه، اقدام به خودکشی با مصرف دارو کرد و در محوطه مدرسه بی‌هوش شد و نهایتا در مسیر انتقال به بیمارستان جان باخت.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک نظر

  1. 😯😯😯😯😯😯😯😯😯😮😦😦 وای وای وای ببین بخاطر چیز های چرط او پرت دست به چه کار های میزنن بخدا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *