علت خودکشی دکتر سعید قلی بیگلو چه بود؟ + جزئیات و اینستاگرام

علت خودکشی دکتر سعید قلی بیگلو چه بود؟ + جزئیات و اینستاگرام

علت خودکشی دکتر سعید قلی بیگلو چه بود؟ + جزئیات و اینستاگرام او را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.گ

علت خودکشی دکتر سعید قلی بیگلو

روز گذشته پیکر بی جان یکی از دانشجویان رشته فیزیک دانشگاه فردوسی مشهد در دانشگاه پیدا شد که باعث شگفتی دانشجویان و رسانه ها شد  این شخص از به دلیل مشکلات شخصی ابتدا با خوردن چندین قرص دست به خودکشی زد ولی خانواده اش او رابه موقع به بیمارستان رسانند

علت خودکشی دکتر سعید قلی بیگلو چه بود؟ + جزئیات و اینستاگرام

بعد از شسشوی معده دکتر سعید قلی بیگلو به بخش مراقبت های ویژه منتقل شد و سپس چند پزشک روانشناس  چند روزی به نزد او میرفتند   با او صحبت کردند و در نهایت اجازه مرخص شدن او از بیمارستان صادر شد.

این دانشجوی نخبه بعد از مرخص از بیمارستان به دانشگاه رفته و خود را با طناب حلق آویز کرده است که متاسفانه جانش را از دست داد.

دکتر عادل سپهر در خصوص علت خودکشی پژوهشگر پسا دکتری دانشگاه فردوسی مشهد، اظهار کرد: دلیل خودکشی دکتر سعید قلی بیگلو، توسط تیم تحقیقات و مراجع ذی صلاح در حال پیگیری است و هر خروجی که به ما بدهند قطعا اطلاع‌رسانی می‌کنیم. همچنین دانشگاه این موضوع را با همکاری مراجع ذی‌صلاح با دقت و حساسیت پیگیری کرده و نتایج آن‌ را اعلام خواهد کرد.

وی افزود: با بررسی‌های صورت گرفته توسط ‌مجموعه کمیته بحران، مرحوم دکتر قلی بیگلو در مدت دانشجویی و پژوهشگری هیچ سابقه‌ای از خودکشی نداشته است. همکاران مرکز مشاوره دانشگاه زمانی که علائم خودکشی را از ایشان مشاهده می‌کنند، او را نزد روانپزشک می‌فرستند و با مجوز روانپزشک ایشان را به خوابگاه بر می‌گردانند و اعلام می‌کنند که هیچ مشکلی وجود ندارد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

2 نظر

  1. چقدر دروغ میگید دانشجوی پسادکتری یه دفعه خودکشی بکنه!!!!!
    ما خانواده مرحوم هستیم و خبر دروغ است.
    ایشون رو در خوابگاه به قتل رسوندن و بعد از دوروز با سناریوی ساختگی خبر خودکشی منتشر کردن

  2. کاش کمی راستگو باشیم . هیچ خود کشی در کار نیست . کاش جان دانشمندای جوون کشورمون بیشتر از آمریکایی ها برامون ارزش داشت . ما ایشونو می شناسیم نه مشکل روانی داشت .نه عاشق بود نه مشکل مالی داشت .برعکس فوق العاده جوان شاد و اجتماعی و سالمی بود . دانشجوی پسا دکترا با این همه انگیزه یکدفعه مشکل روانی پیداکرد و خود کشی کرد . خنده داره. فقط یک سوال از مسئولین دارم و اینکه چرا با وجودی که خانواده ایشون از پنج شنبه تماس میگرفتند و جوابی از طرف فرزندشون دریافت نمی کردند بعد ۳ روزیعنی شنبه شب به اونها خبر داده شده؟ جالب تر اینکه این خبر قبل از اینکه به اطلاع خانوادش برسه تو سایت دانشگاه اطلاع رسانی شده .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *