علت درگذشت و فوت امیرعلی کریمی والیبالیست براثر واکسن کرونا بود؟

علت درگذشت (فوت) امیرعلی کریمی والیبالیست براثر واکسن کرونا بود؟ جزئیات را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

علت درگذشت (فوت) امیرعلی کریمی

روز گذشته آقای امیرعلی کریمی بر اثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.

علت درگذشت و فوت امیرعلی کریمی والیبالیست براثر واکسن کرونا بود؟

او از والیبالیست های معروف یزدی بوده که واکس مشترک ایران و کوبا را تزریق کرده بود و حالا شایعاتی در فضای مجازی منتشر شده که او بر اثر عوارض ناشی از این واکنس جانش را از دست داده است که البته پزشکی قانونی بعد از بررسی ها اعلام کرده که بر اثر ایست قلبی فوت کرده است.

امیرعلی کریمی کیست

مرحوم امیرعلی کریمی دانشجوی دکتری مدیریت، ۲۷ ساله اهل و ساکن مرکز این استان که به علت ایست قلبی دچار مرگ مغزی شد، اعضای خود را به بیماران نیازمند اهدا کرد.
* کبد و کلیه‌های این بیمار که در بیمارستان شهید صدوقی یزد بستری بود، با رضایت خانواده‌اش به بیمارستان ابوعلی سینای شیراز منتقل شد تا نجات‌بخش جان بیمار نیازمند به عمل پیوند باشد.

در حالی مرگ جوان والیبالیست یزدی که ادعا شده بر اثر دریافت واکسن فوت کرده است خبرساز شده که بررسی‌ها نشان داد دلیل اصلی مرگ وی ایست قلبی بوده است.
برخی فعالان فضای مجازی مدعی شدند که امیرعلی کریمی پس از تزریق واکسن مشترک ایران و کوبا فوت شده. بر اساس اطلاعات منتشر شده این واکسن تاکنون ۱میلیون دوز در کوبا و ۴۰ هزار دوز در ایران تزریق شده و هیچ موردی از مرگ بر اثر دریافت این واکسن گزارش نشده است.شنیده‌ها حاکی است که مرگ وی ایست قلبی بوده ارتباطی به واکسن ندارد.

انستیتو پاستور ایران از ۶ اردیبهشت وارد فاز سوم کارآزمایی بالینی واکسن کرونا شده است و با تزریق واکسن در این مرحله بر روی ۱۰ هزار داوطلب در شهرهای مختلف هنوز عارضه جدی گزارش نشده است. بعد از این قرار است تزریق واکسن روی ۲۴ هزار داوطلب دیگر انجام شود و پس از بررسی اثربخشی و ایمنی‌زایی مجوز مصرف اضطراری از سازمان غذا و دارو دریافت کند.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا