علت درگذشت و فوت محمد اسدی بازیگر

علت درگذشت و فوت محمد اسدی بازیگر

علت درگذشت و فوت محمد اسدی بازیگر را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

علت درگذشت و فوت محمد اسدی

آقای اسدی از بازیگران شناخته شده و حرفه ای سینما و تلویزیون و تئاتر کشورمان بوده که سالها در این عرصه حضور داشته و به علت ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.

علت درگذشت و فوت محمد اسدی بازیگر

او در فیلم و سریالهای زیادی بازی کرده است که مهمترین انها تکیه بر بادو طفلان مسلم میباشد.

ایشان با فیلم نگاه اولین تجربه حرفه ای خود را در سینما کسب کرد سال 1374 اولین تجربه حرفه ای او در این فیلم میباشد و سپس در فیلم فرمان آتش گام دیگر خود را در سینما برداشت.

سریال تکیه بر باد را میتوان سکوی پرتاب او به سوی شهرت دانست چرا که این سریال به شدت مورد استقبال مردم قرار گرفت و بازی اقای اسدی به خوبی دیده شد سریالی که توسط بهمن خداویسی و محمود معظمی کارگردانی شد و بسیاری از بازیگران مطرح کشورمان در ان بازی میکردند چهره هایی همچون فرامرز قریبیان مهدی فخیم‌زاده در این سریال حضور داشتند.

آقای محمد اسدی در سال ۱۳۸۷ در سریال تلویزیونی طفلان مسلم بازی کرد این کار از سریال های با موضوع مذهبی که مورد توجه مردم قرار گرفت این سریال در ایام محرم بارها از شبکه های مختلف صدا و سیما برای آنتن رفته است.

محمد اسدی علاوه‌بر سریال تکیه بر باد، سال 1387 در سریال طفلان مسلم نیز بازی کرده است. محمد اسدی این‌بار با مجتبی یاسینی یعنی کارگردان سریال طفلان مسلم و هنرمندانی چون جهانگیر الماسی، محمود جعفری، محمد عمرانی و شهرام عبدلی همکاری داشت.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *