فیلم / مرگ نیکا شاکرمی دختر خرم آبادی و ماجرای خاله اش

فیلم / علت مرگ نیکا شاکرمی دختر خرم آبادی و ماجرای خاله اش

فیلم / مرگ نیکا شاکرمی دختر خرم آبادی و ماجرای خاله اش

فیلم ماجرای کامل مرگ نیکا شاکرمی دختر خرم آبادی و ماجرای خاله اش و جزئیات پیدا شدن جسد او در کهریزک را در این صفحه ببینید.

مرگ نیکا شاکرمی دختران خرم آبادی این روزها توجه به برخی از رسانه ها را به خود جلب کرده است دختری که جسد او شهریور ماه در پشت بام خانه ای واقع در نزدیکی خیابان انقلاب کشف شد در ابتدا گفته می‌شد که این دختر مجهول‌الهویه بوده اما بعد از چک کردن کوله پشتی و تلفن همراه او مشخص شد که او نیکا شاکرمی نام دارد و خانواده‌اش قبلاً اعلام گم شدن وی را به پلیس گزارش داده بودند.

روایت مرگ نیکا شاکرمی از صداوسیما

فیلمی که پلیس و مقام قضایی منتشر کرده است نشان می دهد نیکا شاکرمی ساعت ۱۲ و ۰۲ دقیقه شب یعنی ۷ ساعت قبل از پیدا شدن جسدش در حیاط یک خانه در حال گفتگو با موبایل به خانه نیمه کاره ای در مجاورت کوچه خاله اش رفته است تااینکه صبح روز بعد جنازه اش در حیاط خانه مشرف به بالکن خانه نیمه کاره پیدا شده است.

 

در این فیلم که پلیس در اختیار دارد و با دستور مقام قضایی در اختیار رسانه ها قرار گرفته است دیده می شود نیکا شاکرمی خارج از محدوده تجمعات اعتراضی به خانه ای در امیراکرم تهران رفته و جنازه نیکا شاکرمی نیز با همین لباس ها و در حالیکه کوله پشتی اش در ساختمان نیمه کاره مانده بود پایین ساختمان و در حیاط خانه همسایه پیدا شده است و فاصله ورود نیکا به ساختمان تا پیدا شدن جنازه نزدیک به ۷ ساعت بوده است.

نیروی انتظامی جزئیات را دستور کار قرار داد و با پیگیری دوربین های مداربسته مشخص شد که او ساعت ۲۲ در حال قدم زدن در خیابان بوده است و با پای خود وارد ساختمان شده و در پشت بام همان ساختمان جسدش کشف شده است.

در بررسی های نخستین گفته می شود که او بر اثر سقوط از ارتفاع جانش را از دست داده است.

اما هنوز جزئیات دقیق گزارش پزشکی قانونی اعلام نشده است .

در حال حاضر ۸ نفر از ساکنان این ساختمان دستگیر شده اند و پرونده آنها در شعبه پنجم دادسرای جنایی تهران در حال بررسی است.

فیلم / مرگ نیکا شاکرمی دختر خرم آبادی و ماجرای خاله اش

بازپرس پرونده به رکنا گفت : فیلمی وجود دارد که نشان دهنده جزییات این اتفاق است که به روئیت خانواده نیکا شاکرمی و وکیل آنها خواهد رسید و تحقیقات انجام شده حاکی از آن است که موضوع دخالت نیروهای امنیتی و پلیس در این پرونده منتفی است.

شایان ذکر است که متهمین در اظهارات خود گفتند که شغل کارگری دارند و شب حادثه در پارکینگ خانه مشغول استراحت بودند.

رسیدگی به پرونده مرگ مشکوک نیکا شا کرمی در شعبه پنجم دادسرای جنایی تهران در جریان رسیدگی است.

کیانوش شاکرمی عموی نیکا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با بیان اینکه نیکا حدود 17 سال سن داشت و با مادرش در تهران زندگی می‌کرد، درباره اینکه گفته می‌شود نیکا جدا از مادرش و با خاله‌اش زندگی می‌کرده است گفت: شاید برخی اوقات به خاطر مهمانی به خانه خاله‌ش رفته باشد ولی نمیدانم که جدا از مادرش بوده یا نه. رشته تحصیلی نیکا نقاشی بود و خاله‌ش هم نقاش بود و به خاطر یاد گرفتن مهارت بیشتر، به خانه خاله‌ش می‌رفت.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

2 نظر

  1. دختره ی بیکار خیابونی، رها شده بود خوب شد راحت شد مرد دیگه آینده ای هم که نداشت روستایی بد بخت
    🙁

  2. الله العلم
    ما که نمی‌دونیم واقعا چی به سر این یا اون مهسایی که اینهمه سرش جنگ و دعواعه اومده ولی کاش این اعتراضات مضخرف با مضمون آزادی بی قید و شرط تموم بشه
    کاش ملت بفهمه که تو سال ۱۴۰۱ چه حماقتی کرده
    که بعد از مردن این دوتا با اعتراضای خودشون چندتا بنده خدای بیگناه دیگه رو هم به کشتن دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *