علیرضا نیکبخت بازیکن فوتبال درگذشت + بیوگرافی

درگذشت علیرضا نیکبخت

بیوگرافی علیرضا نیکبخت بازیکن فوتبال صعنت نفت را به همراه تصاویر و سوابق و آمار باشگاهی + ماجرای درگذشت وی را به دلیل کرونا ویروس در ادامه در این صفحه از مجله شبونه مشاهده کنید.

ماجرای درگذشت علیرضا نیکبخت

علیرضا نیکبخت بازیکن اسبق تیم فوتبال صنعت نفت آبادن بر اثر ویروس کرونا جان خود را از دست داد.

وی در سال 1360 متولد شده است  که سابق حضور در تیم های مثل انتظام اهواز ، صنعت نفت آبادان  در فصل 82-83  و همجنین تیم  فولاد گستر ، نساجی را در کارنامه تجارب شخصی خود دارا می باشد.

درگذشت علیرضا نیکبخت بازیکن فوتبال بر اثر کرونا (مدافع صنعت نفت آبادان)

ویروس کرونا که چند ماهی است در سراسر جهان و همچنین در ایران شیوع پیدا کرده، و چندی پیش گریبان متین قوسی را گرفته بود این بار نیز موجب فوت بازیکن اسبق صعنت نفت شد. که متاسفانه وی نیز مانند متین قوسی جوان آینده دار فوتبال و برنامه ستاره سازان نیز جان خود را ازدست داد.

بیشتر ببیند: بیوگرافی و ماجرای درگذشت متین قوسی بر اثر کرونا

سوابق باشگاهی

ایشان سابقه حضور در تیم های مانند انتظام اهواز ، صنعت نفت آبادان  در فصل 82-83  و همجنین تیم  فولاد گستر ، نساجی را در کارنامه تجارب شخصی خود دارا می باشد.

شایان توجه است که نام ایشان با علیرضا نیکبخت واحدی بازیکن اسبق دو تیم پرطرفدار پایتخت سرخ آبی ها یکی می باشد ، اما ایشان بازیکن اسبق صعنت نفت آبادان بوده است.

درگذشت علیرضا نیکبخت بازیکن فوتبال بر اثر کرونا (مدافع صنعت نفت آبادان)

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علیرضا نیکبخت، مدافع سابق تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که علاوه که بر حضور در این تیم ،در تیم های انتظام نفت، فولاد گستر و نساجی نیز به میدان رفته بود، دیروز به دلیل ایست قلبی درگذشت.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *