عکس ازدواج مریم امیرجلالی را ببینید همه شوکه شدند +ماجرای ازدواج

عکس ازدواج مریم امیرجلالی را ببینید عروسی مریم امیرجلالی همه شوکه شدند

عکس ازدواج مریم امیرجلالی را ببینید همه شوکه شدند و ماجرای ازدواج مریم امیرجلالی بازیگر سینما و تلویزیون که در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته است.

عکس ازدواج مریم امیرجلالی را ببینید همه شوکه شدند +ماجرای ازدواج

برخی از رسانه ها با تیتر ازدواج مریم امیرجلالی اقدام به خبرسازی کرده که این خبر صحبت ندارد و ماجرا از این قرار است که خانم امیرجلالی به مناسبت سالگرد ازدواجش با همسر مرحومش تصویری از مراسم قدیمی ازدواجش را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

عکس ازدواج مریم امیرجلالی

مریم امیرجلالی متولد ۲۹ آذر ۱۳۲۶ بود و از هنرپیشه های باسابقه کشورمان می باشد و در سال ۱۳۷۴ با سریال زیر گنبد کبود به کارگردانی بهمن زرین پور اولین گام خود را در بازیگری برداشت اما شهرت او برای بازی در سریال خانه به دوش بود و همچنین در سریال های نقطه چین و پشت کنکوری ها و ترش و شیرین و متهم گریخت بازی کرده است سریال هایی که پر بیننده و ماندگار بودند خانم امیر جلالی در سینما نیز تجربه زیادی دارد در سال ۱۳۷۹ با درخشش در فیلم شب های تهران اولین گام خود را در سینما و داشت فیلمی که توسط داریوش فرهنگ کارگردانی شد سپس در فیلم های مربای شیرین و افسوس و دم صبح بازی کرد.

عکس ازدواج مریم امیرجلالی را ببینید همه شوکه شدند +ماجرای ازدواج

آشنایی او با مینا جعفرزاده و همسرش بهمن زرین پور (هر دو بازیگر) باعث شد وارد دنیای هنر شود. امیرجلالی سال ۱۳۷۳ وارد کارهای هنری شده و اولین بار در سریال زیرگنبد کبود به کارگردانی آقای بهمن زرین پور ایفای نقش نمود.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *