عکس فغانی با هواداران زن

سوژه شدن تصاویر علیرضا فغانی در روسیه + واکنش و بازگشت فغانی

عکس فغانی با هواداران زن و سوژه شدن تصاویر علیرضا فغانی در روسیه و عکس جنجالی فغانی و هواداران زن در جام جهانی 2018 روسیه را در ادامه در مجله شبونه مشاهده کنید.

عکس فغانی با هواداران زن در روسیه

علیرضا فغانی داور ایرانی در جام جهانی 2018 روسیه حضور دارد و چند بازی مهم و حساس را داوری کرده و بی حاشیه ترین و قضاوت بی حاشیه و بدون جنجالی را انجام داده است.

سوژه شدن تصاویر علیرضا فغانی در روسیه

داور خوب و افتخار فوتبال ایران به دلیل شهرت و محبوبیت در بین هواداران زن و مرد در خارج از کشور و در روسیه مورد استقبال قرار گرفته و عکسی بی خبر با این هواداران زن و عکاسان گرفته شده که به سوژه تبدیل شده و در حال انتشار است.عکس فغانی با هواداران زن

عکس فغانی با هواداران زن

اینستاگرام علیرضا فغانی

این عکس ها در پایان بازی کرواسی و انگلیس از روی سکوها گرفته شده و فغانی بی خبر از شکار لحظه ها این بار شکار دوربین های عکاسان حاضر در سکوها شده است.

همچنین ببینید : بیوگرافی علیرضا فغانی

 

عکس فغانی با هواداران زن

دست دادن علیرضا فغانی با عکاس زن

علیرضا فغانی داور سرشناس و معروف ایرانی و کمک داوران در بخش مهمانان ویژه با کت وشلوار رسمی فیفا در استادیوم لوژنیکی برای تماشای دیدار کرواسی و انگلیس حضور داشتند و مورد توجه عکاس سمجی قرار گرفته .
وی بعد از دست دادن و  سلام و احوالپرسی با داور زن ، عکسی با انداخت که دوربین های شکار عکاسان دیگر شد.

واکنش فغانی به عکس منتشر شده

او در این خصوص بیان کرد: این موضوع و صحبت‌هایی که درباره آن می‌شود کوچک‌ترین اهمیتی برای من ندارد. به همین خاطر نیازی هم نمی‌بینم که بخواهم توضیحی درباره‌اش بدهم. هر کسی هم هر چیزی که بگوید با تمام احترام مهم نیست. تمام تمرکز من روی بازی رده بندی جام جهانی است تا ماموریت خودم را به بهترین شکل ممکن به پایان برسانم.

فغانی عصبانی از انتشار منظور دار تصاویر دست دادن اش با داور اروگوئه ای اعلام کرد اگر در این باره او را آزار بدهند از ایران می رود.
در پی همین موضوعات بود که حمید استیلی فوتبالیست کشورمان طی حواشی اخیر منوع التصویریش در بعضی رسانه ها منتشر شد که البته تایید و تکذیب رسمی نشد.
حال افتخار داوری ایران قبل از هر حرکتی اعلام کرده که در صورت پیش آمدن حواشی احتمالی از ایران می رود.

وی گفت : این داور خانم همسر یکی از دوستانم است که رابطه نزدیکی و دوستانه ای با همسرش و هم خودش دارم.

عکس فغانی با هواداران زن

وی برای دیدار رده بندی انتخاب شده و قرار است بازی رده بندی جام جهانی 2018 را داوری کند.
چندی پیش نیز بوسه او روی گوشی تلفن همراهش سوژه و شکار عکاسا شده بود که وی توضیح داد این بوسه در پی تماس با همسرش برای دخترش که ناگهان روی تماس و گوشی آمده فرستاده است.

عکس جنجالی دست دادن فغانی با داور زن

تماشاگران باید توجه داشت که زمانی که روی سکوهای استادیوم برای تماشای بازی می روند ، باید مواظب رفتار و حرکاتشان باشدند ، چون هزاران عکاس با دوربین های فوق پیشرفته ، هر لحظه ممکن است عکسی از آنها بگیرد که در کل جهان همه مردم پای گیرنده های خود آن را ببینند.

عکس فغانی با هواداران زن

بازگشت فغانی از روسیه و عکس همسرش

فغانی و گروه داوری ایرانی به ایران بازگشتند و همسر و خانواده و گروهی از مسئولین به استقبالشان رفتند که همسر و دخترش و همچنین پدر و مادر و خواهرش نیز با بی تابی منتظرش بودند.

عکس فغانی با هواداران زن

عکس همسر فغانی

در این عکس همسر داور اول جام جهانی را مشاهده می کنید.

عکس فغانی با هواداران زن

سوژه شدن تصاویر علیرضا فغانی در روسیه + فغانی و هواداران زن

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *