عکس پروفایل ولادت و تولد امام زمان +عکس نوشته تولد حضرت مهدی

عکس پروفایل ولادت حضرت مهدی عج امام زمان +عکس نوشته استوری

استوری ولادت امام زمان مبارک

یا امام زمان، مردم حالا عاشقی را فراموش کرده اند، عشق را از یاد برده اند، بیا و معلم عشق برای آنها شو. در وجود من نیز محبت کم کم ریشه اش خشک می شود، در وجود من نیز مهربانی کم کم از بین می رود، در این دنیا، جبر زمانه تو را مجبور می کند که اینگونه شوی. بیا و این جبر را از بین ببر، بگذار دوباره عطر عاشقی، حال و هوای مهربانی زندگی من و مردم را فرا بگیرد.

…….

منتظرت می مانم و تا همیشه هم منتظرت خواهم ماند. یا امام زمان، دل و قلبم را به تو گره زده ام و منتظر روزی ام که تو ظهور کنی، تو ریشه فساد را در جهان بچینی. پس کی زمان آمدنت فرا می رسد؟ تا کی این منتظر را چشم به راه می گذاری؟ تا کی دل محتاج عشق او را بی عشق می گذاری؟

از غم هجر مکن ناله و فریاد که دوش
زده‌ام فالی و فریادرسی می‌آید
امام زمان! تو می‌آیی و لاله می‌روید؛ اشک لبخند می‌زند و تلخی هجرت می‌کند.
امام زمان! ای خاتمه همه تنهایی‌ها، با دلی شکسته و نگاهی خیس، چشم به راهت داریم. میلاد قائم آل محمد، امام منتظران مهدی موعود (عج) بر جنابعالی و تمامی منتظران تاریخ مبارک باد.

♦ ♦ ♦ ♦ ♦

بر بیت خداوند دهد تکیه و یک دم، فریاد رسایش برسد بر همه عالم، لبیک بگویند شهیدان همه با هم، بر یاریش آید ز فلک عیسی مریم، از کعبه بود رو به سوی کرب و بلایش ، بر شانه عباس علمدار لوایش میلاد امام عصر (عج) امام منتظران بر جنابعالی و تمامی چشم‌انتظاران تاریخ مبارک باد.

♦ ♦ ♦ ♦ ♦

دامان جهان باغ گل یاس شد امشب ، صبحی که خبر داده اند آغاز شد امشب، با دست خداوند گره باز شد امشب ، رازی که خدا گفته ابراز شد امشب، جان هدیه بیارید برای گل نرگس ، ریزید گل و لاله به پای گل نرگس – ولادت امام زمان و حضرت مهدی موعود تبریک و تهنیت باد.

♦ ♦ ♦ ♦ ♦
اس ام اس تبریک رسمی ولادت امام زمان حضرت مهدی

حدیث حلاوت آمدنت را از لبان ذاکر شب‌زنده‌داران می‌شنویم و از نگاه عاشق و اشکبار منتظران می‌بینم. مهدی جان! در پیشواز حضور عطرآگینت دل را قربانی می‌کنیم، اشک را جاری و جان را نثارت می‌کنیم. ولادت مهدی موعود (عج) امام زمان بر جنابعالی و تمامی چشم‌انتظاران تاریخ مبارک باد.

عکس پروفایل ولادت و تولد امام زمان +عکس نوشته تولد حضرت مهدی به همراه تصاویر مخصوص نیمه شعبان را در ادامه مجله شبونه مشاهده نمایید.

محمد المهدی الحجه به طور کامل محمد بن الحسن بن علی المهدی الحجه که محمد المنتهار، امام غایب یا امام دوازدهم نیز نامیده می شود، امام دوازدهم، 18 و 28، آخرالزمان. مورد احترام فرقه اثنی عشریه یا فرقه اثنی عشری، بدنه اصلی مسلمانان شیعه. اعتقاد بر این است که محمد المهدی الحجه توسط خداوند پنهان شده است (آموزه ای که به نام غیبه یا غیبت شناخته می شود) و او به مرور زمان به عنوان مهدی، نجات دهنده مسیحایی، ظاهر خواهد شد.

عکس پروفایل ولادت و تولد حضرت مهدی عج امام زمان +عکس نوشته استوری

اعیاد شعبانیه از مهمترین ایم ماه های قمری بوده که در بین شیعیان از اهمیت زیادی برخوردار است و همیشه مورد توجه قرار گرفته است

همچنین ببینید:

عکس پروفایل ولادت و تولد امام زمان

مردم ایران نیز که ارادت بسیار زیادی به امامان معصوم دارند با شروع ماه شعبان اقدام به پخش کردن شیرینی  شربت کرده و به جشن و شادی میپردازند.

عکس پروفایل ولادت و تولد حضرت مهدی عج امام زمان +عکس نوشته استوری

یکی از مهمترین روزهایی که در بینن مردم ایران وجود دارد روزهای شعبان است که در آن تولد امام حسین و امام سجاد و حضرت عباس وجود دارد و به همین مناسبتها با شروع این ماه جشن و شادی میکنند .

عکس نوشته تولد حضرت مهدی

نیمه شعبان پروفایل ولادت امام زمان بوده که مردم ارادت بسیار زیادی به ایشان دارند این حضرت که فرزند امام حسن عسکری بوده و به شرایط بسیار سختی زندگی کرده است.

عکس پروفایل ولادت و تولد حضرت مهدی عج امام زمان +عکس نوشته استوری

مادرش نرجس به عنوان کنیز به خانه امام حسن عسکری آمده و با یکدیگر ازدواج کرده اند چرا که حاکم زمان سخت ترین تحریم ها را برای ایشان در نظر گرفته بود و اجازه نمیداد که ازدواج کند.

عکس پروفایل ولادت و تولد امام زمان

اما با این وجود ازدواج مخفیانه ای بین امام حسن عسکری و نرجس صورت گرفت و حاصل آن حضرت مهدی (عج) بوده است.

به خاطر شرایط بسیار سختی که وجود داشت هیچکاه این حضرت نتوانست به صورت علنی با یاران خود ارتباط برقرار کند و در نهایت به صورت مخفیانه با یارانش صحبت میکرد.

عکس پروفایل ولادت و تولد حضرت مهدی عج امام زمان +عکس نوشته استوری

ایشان در دورانی که به دنیا آمد مخفیانه زندگی میکرد که به آن غیبت صغری میگویند و در نهایت بعد از امامت به غیبت کبری رفته و تا به حال هنوزم که هنوزه مسلمانان جهان چشم به ظهور ایشان دارند.

عکس پروفایل ولادت و تولد امام زمان

عکس پروفایل ولادت و تولد حضرت مهدی عج امام زمان +عکس نوشته استوری

روایت هایی وجود دارد که ایشان بعد از ظهور چندین سال به سراسر جهان حکومت میکند و سیاهی و ظلم را در سراسر جهان نابود خواهد کرد و مردم تا زمانی که او حاکم است در صلح و امنیت و رفاه کامل به سر خواهند برد.

با فرار رسیدن این عید بزرگ مجله شبونه تصاویری ویژه را به مناسبت نیمه شعبان اماده کرده است که میتوانید از آنها برای پروفاییل خود استفاده کنید.

عکس پروفایل ولادت و تولد حضرت مهدی عج امام زمان +عکس نوشته استوری

میلاد حضرت مهدي بر همه مبارک

عکس پروفایل ولادت و تولد حضرت مهدی عج امام زمان +عکس نوشته استوریاللهم عجل الولیک الفرج عکس پروفایل ولادت و تولد حضرت مهدی عج امام زمان +عکس نوشته استوریاللهم عجل الولیک الفرج عکس پروفایل ولادت و تولد امام زمان +عکس نوشته تولد حضرت مهدیاللهم عجل الولیک الفرج

این جشن‌ها برای من آقا نمی‌شود

شب با چراغ عاریه فردا نمی‌شود

خورشیدی و نگاه مرا می‌کنی سفید

می‌خواستم ببینمت اما نمی‌شود

شمشیرتان کجاست؟ بزن گردن مرا

وقتی که کور شد گرهی وا نمی‌شود

یوسف! به شهر بی‌هنران وجه خویش را

عرضه مکن که هیچ تقاضا نمی‌شود

عکس پروفایل ولادت و تولد امام زمان +عکس نوشته تولد حضرت مهدیمیلاد نور مبارک

متن ولادت حضرت مهدی مبارک

خوشا آنان که گل رویت بدیدند

ز تو چون خُلق نیکویت خریدند

خوشا آنان که تا سر منزل عشق

برهنه پای تا کویت دویدند

ولادت مهدی موعود بر شما مبارک!

…….

امشب زمین و آسمان گردیده پر شور و شعف

امشب تمام عرشیان بهر زیارت بسته صف

امشب که عیدی می‌دهد بر عاشقان شاه نجف

امشب تو هم مستی کن و دل را بری کن از اسف

زیرا به دنیا آمده مظهر عزت و شرف

جشن نیمه شعبان و ولادت امام مهدی تبریک و تهنیت باد

…….

به امید روزی که متن تمام پیامک‌ها یک جمله باشد …

یا مهدی ادرکنی

عکس پروفایل ولادت و تولد حضرت مهدی عج امام زمان +عکس نوشته استوری

مهدی جان بیا و دنیاى دل را به بوى خوش فطرت پر کن …

دل‏‌هایى که همواره در سرزمین نیمه شب تو را مى‏‌خوانند و به عشق تو در آسمان مکاشفه پرواز مى‏‌کنند …! زیباترین تبریکات به مناسبت روز ولادت حضرت مهدی را به شما و خانواده تان تقدیم می نماییم.

…….

متن تبریک تولد حضرت مهدی

همه هست آرزویم که بیینم از تو رویی

چه زیان تو را که من هم برسم به آرزویی

به کسی جمال خود را ننموده‌‏ای و ببینم

همه جا به هر زبانی بود از تو گفتگویی

روز تولد امام عصر مهدی موعود (عج) مبارک!

…….

دعا می‌کنم غرق باران شوید

چو بوی خوش یاس و ریحان شوید

چو یاران مهدی شمارش کنند

دعا میکنم جزء یاران شوید

روز جشن تولد حضرت مهدی تبریک می گوییم!

عکس پروفایل ولادت و تولد حضرت مهدی عج امام زمان +عکس نوشته استوریعکس نوشته یا مهدی ادرکنی عکس پروفایل ولادت و تولد امام زمان +عکس نوشته تولد حضرت مهدیعکس نوشته یا صاحب الزمان عکس پروفایل ولادت و تولد حضرت مهدی عج امام زمان +عکس نوشته استوری

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *