عکس پروفایل قهرمانی حسن یزدانی با متن تبریک + عکس نوشته و استوری

عکس پروفایل قهرمانی حسن یزدانی با متن تبریک + استوری عکس نوشته

عکس پروفایل حسن یزدانی کشتی گیر قهرمان کشتی ایران یکی را اماده کرده ایم که میتوانید برای پروفایل و استوری خود به مناسبت برد این کشتی گیر قرار دهید حسن یزدانی در بین همه مردم ایران محبوبیت زیادی دارد و با برنده شدن در مسابقات همه را به شور و شوق می اورد در این صفحه مجموعه ای از متن های تبریک مدال طلا و قهرمانی حسن یزدانی و عکس نوشته و استوری و پروفایل حسین یزدانی را اماده کرده ایم که میتوانید برای استفاده از شبکه های اجتماعی استفاده کنید.

عکس پروفایل قهرمانی حسن یزدانی با متن تبریک + عکس نوشته و استوری

عکس پروفایل قهرمانی حسن یزدانی با متن تبریک

حسن یزدانی کشتی گیر فرنگی کار کشورمان در سال‌های اخیر توانسته با کشتی های بسیار خوبی که گرفته مقام و مدال‌های طلای مهمی را برای ایران به ارمغان بیاورد.

حسن یزدانی را به عنوان تختی جدید کشتی را نمی شناسند و علاوه بر این که می تواند به خوبی تکنیکهای کشتی را در تشک پیاده سازی کند روحیه پهلوانی داشته و سعی می‌کند اخلاق و مدرسه پهلوانی را در تشک نیز رعایت کند.

عکس پروفایل قهرمانی حسن یزدانی با متن تبریک + عکس نوشته و استوری

حسن یزدانی علاوه بر کشورمان در بین ورزشکاران خارجی نیز از علاقمندان زیادی برخوردار است بعد از هر پیروزی در مسابقات کشتی بسیاری از مردم به پیج اینستاگرام رو رفته و پیام‌های تبریک ارسال می‌کنند متولد ۵ دی ۱۳۷۳ در شهر جویبار می باشد او دارنده مدال‌های طلای زیادی در مسابقات جهانی است.

یزدانی در سال ۲۰۱۱ به عضویت تیم ملی نوجوانان ایران درآمد و در اوت سال ۲۰۱۱ با شرکت در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا ۲۰۱۱ به مدال برنز وزن ۵۰ کیلوگرم دست یافت. نوزده روز پس از کسب مدال برنز آسیا، یزدانی در مسابقات کشتی قهرمانی نوجوانان جهان شرکت کرد و با کسب عنوان دوم به مدال نقره وزن ۵۰ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان دست یافت.

عکس پروفایل قهرمانی حسن یزدانی با متن تبریک + عکس نوشته و استوری

متن تبریک قهرمانی و مدال طلای حسن یزدانی

طلای تاریخی حسن یزدانی شیرمرد مازندرانی
اینبار تیلور آمریکایی رو جوری شکست داد که جرأت نکنه سربلند کنه…
اونم در برابر یه ایرانی، یه پلنگ مازنی
مبارک ملت شریف ایران باشه این مدال ارزشمند

عکس پروفایل حسن یزدانی

عکس پروفایل قهرمانی حسن یزدانی با متن تبریک + عکس نوشته و استوری

حسن یزدانی، پلنگ‌ جوبیار و فرزند ایران‌ زمین با پیروزی بر دیوید تیلور آمریکایی، قهرمان جهان شد به قول جناب هادی عامل، شیر مادرت و نان پدرت حلالت باشه پهلون که دل یک‌ ملت رو شاد کردی شاد باش به ملت ایران، بویژه مازندران قهرمان پرور

……..

هر نعمتی، وقتی دسته‌جمعی میشه، یه جور دیگه‌ست! و لذت بردن ازش بیشتر می‌چسبه.

دیدین؛ افتخارات ملی که قهرمانامون، خلق میکنند؛

جنس شادی‌شون با همه چی غرق میکنه؟

داشتم فکر میکردم، شادیهای ملی اینقدر میچسبه،

شادی جهان در لحظه‌ای که منجی‌اش رو بغل میکنه،

چقدر می‌چسبه

 

این پیروزی ماندگار و بی نظیر حسن یزدانی فرزند برومند و توانمند ایران زمین در کسب طلای جهان را به این جهان پهلوان ایران اسلامی، همه ملت بزرگ و سربلند ایران و به طور خاص مردم شریف و قهرمان پرور مازندران و جویبار، جامعه ورزشی، مربیان و کادر فنی تبریک می گویم و توفیق و سربلندی روزافزون آرزومندم.

عکس پروفایل قهرمانی حسن یزدانی با متن تبریک + عکس نوشته و استوری

قهرمانی جهان پهلوان دلاور حسن یزدانی در رقابت‌های جهانی کشتی آزاد را به تمامی مردم عزیز ایران به خصوص جویباری‌های دوست داشتنی و مربیان او تبریک می‌گویم.

استوری تبریک قهرمانی حسن یزدانی با متن تبریک کسب مدال طلا

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *