فاطمه محمد بیگی نماینده مجلس قزوین گفته "فضای اندروید" خوب نیست!!!

فاطمه محمد بیگی نماینده مجلس قزوین گفته “فضای اندروید” خوب نیست!!!

فاطمه محمد بیگی نماینده قزوین : نمیگذارم فرزندانم وارد فضای اندروید شوند ! جنجالی که این خانم نماینده به وجود اورده است.

صحبت های جنجالی فاطمه محمد بیگی نماینده قزوین درباره فضای مجازی

مصاحبه نماینده قزوین در شبکه های اجتماعی بازتاب گسترده ای داشته است! ایشان که درباره فضای مجازی مصاحبه ای انجام داده حسابی کاربران شبکه های اجتماعی را خشمگین نموده است.

فاطمه محمد بیگی نماینده مجلس قزوین گفته "فضای اندروید" خوب نیست!!!

این خانم نماینده درباره ممانعتش از حضور سه فرزند خود به فضای مجازی گفته است که نمیگذارم فرزندانم وارد “فضای اندروید” شوند.

استفاده از اصطلاح فضای اندروید به جای فضای مجازی باعث شده که بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی به شدت از صحبت های او انتقاد کنند و بگویند: “اندروید” یک سیستم عامل است و ربطی به فضای مجازی ندارد ! واقعا کسانی با چنین اطلاعات پایینی برای آینده کسب و کار مردم تصمیم گیری میکنند!؟

این خانم نماینده تاکید داشته اینترنت باید به صورت کنترل شده در اختیار قشرهای مختلف قرار بگیرد!

فاطمه محمد بیگی نماینده مجلس قزوین همچنین اعلام کرده مقاصد فردی که از 12 شب تا 6 صبح از اینترنت استفاده میکند با مقاصد کاربرانی که از 6 صبح تا 12 شب استفاده میکنند متفاوت است !!!

فاطمه محمدبیگی پزشک و سیاستمدار اصولگرا ایرانی است. وی یکی از دو کاندیدای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در قزوین به شمار می‌آید.

وی موفق شد در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی که در تاریخ ۲ اسفند ۱۳۹۸ برگزار شد، با کسب ۱۰۸ هزار و ۹۲۴ رای، از حوزه انتخابیه قزوین، آبیک و البرز از استان قزوین انتخاب گردد و به مجلس راه یابد.[۱][۲] وی هم اکنون دبیر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی است

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک نظر

  1. فقط باعث آبروریزی شهر قزوینه-خجالت آوره نماینده اینقدر داغون میشه مگه-از قزوینی بودنم خجالت کشیدم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *