فرار «غلامرضا منصوری» قاضی وقت اجرایی لواسان با اخذ رشوه

بیوگرافی قاضی غلامرضا منصوری و خودکشی و مرگ قاضي منصوري

بیوگرافی قاضی غلامرضا منصوری و خودکشی و مرگ قاضي منصوري فرار «غلامرضا منصوری» قاضی وقت اجرایی لواسان با اخذ رشوه ۵۰۰ هزار یورویی را به همراه جزئیات در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

ماجرای فرار غلامرضا منصوری

بازپرس جنجالی که از کشور فرار کرده است در زمان فعالیتش به عنوان بازپرس شعبه 2 دادسرای فرهنگ و رسانه نیز شرایط بسیار سختی را برای روزنامه‌نگاران و همچنین سایت های اینترنتی خبری فراهم کرده بود که باعث فیلتر شدن بسیاری از سایت های خبری به دلیل عدم سانسور اخبار شد

بیوگرافی قاضی غلامرضا منصوری و خودکشی و مرگ قاضي منصوري

حالا خبر رسیده که با گرفتن رشوه از اکبر طبری و حسن نجفی به میزان ۵۰۰ هزار یورو از کشور متواری شده است

حسن نجفی متهم ردیف دوم پرونده نیز بعد از بازداشت اکبر طبری از ایران فرار کرده است و در حال حاضر اکبر طبری با لو دادن همدستان و کسانی که اقدام به اخذ رشوه کرده‌اند باعث شده بسیاری از رشوه گیران در این پرونده فرار را برقرار کنند.

همچنین ببینید:

اکبر طبری کیست؟ بیوگرافی اکبر طبری و جرم او چیست؟ +دادگاهاکبر طبری کیست؟

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از ایسنا، رسول قهرمانی در جلسه رسیدگی به اتهامات حسن نجفی متهم ردیف دوم پرونده اعلام کرد: نجفی به مشارکت در تشکیل شبکه چند نفری در امر ارتشاء، پرداخت رشوه به اکبر طبری و غلامرضا منصوری قاضی وقت اجرایی لواسان به مبلغ ۵۰۰ هزار یورو متهم است.

مرگ قاضی منصوری

وی افزود: منصوری متهم ردیف نهم نیز از کشور متواری شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم: حساب کاربری رسمی «رادیو فردا» در توئیتر به نقل از خبرنگار خود در بخارست مدعی شد که جسد «غلامرضا منصوری» قاضی ایرانی که قرار بود به منظور پاسخگویی به اتهامات خود به ایران بازگردد، در رومانی پیدا شده و هویت جسد نیز به تأیید رسمی رسیده است.

بیوگرافی قاضی غلامرضا منصوری و خودکشی و مرگ قاضي منصوري

رادیو فردا مدعی شد که جسد غلامرضا منصوری، قاضی سابق ایرانی در رومانی پیدا شده است. ایران خواستار بازگرداندن منصوری به کشور برای محاکمه شده بود.
بر اساس گزارش این رسانه، آقای منصوری از پنجره محل اقامت خود به پایین پرت شده و فوت شده است.

غلامرضا منصوری متهم پرونده اکبر طبری

نخستین جلسه دادگاه بررسی این پرونده در ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ برگزار شده است. در این جلسه نماینده دادستان با قرائت کیفرخواست متهمان را به «تشکیل شبکه چند نفری در ارتشا» متهم کرد. دستکم چهار نفر از متهمان این پرونده حسن نجفی (متهم ردیف دوم) ، مصطفی نیاز آذری (متهم ردیف پنجم) ، محمد انوشه (متهم ردیف هفتم) و غلامرضا منصوری (متهم ردیف نهم) در خارج از ایران به سر می برند و به گفته دادستانی متواری اند؛ و دستکم چهارتن از دیگر متهمان این پرونده از جمله رسول دانیال زاده ، متهم ردیف چهارم که چند ماه پیش بازگشتش به ایران خبرساز شده بود و بیژن قاسم زاده ، بازپرس پیشین دادسرای رسانه که قبلاً حکم فیلتر تلگرام و احکامی را علیه امیرحسین مقصودلو معروف به تتلو صادر کرده بود ، با قرار وثیقه آزاد هستند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *