فیلم / فشن شوی دختران در تخت جمشید جنجال شد

فیلم کامل فشن شوی تخت جمشید و حواشی آن

فیلم / فشن شوی دختران در تخت جمشید جنجال شد

فشن شوی دختران در تخت جمشید که حواشی را به همراه داشته است.

ویدیویی در شبکه های اجتماعی منتشر شده که تعدادی دختر جوان در کنار سازه های تخت جشمید به تبلیغ لباس پرداخته اند.

فیلم کامل فشن شوی تخت جمشید

هر چند که این دختران لباس ها و پوشش محجبه دارند اما اینکه آیا مجوز لازم برای ساخت اینگونه ویدیوها اخذ شده یا خیر جای سوال دارد.

در هفته های گذشته خبرهایی مبنی بر ممنوع بودن استفاده ابزاری از زنان در تبلیغات و پیام های بازرگانی منتشر شده بود که حالا ویدیوهایی تبلیغاتی این چنینی میتواند با بازخوردهای منفی رو به رو شود.

گویا طراحان مد شیوه های جدیدی برای تبلیغات خود انتخاب کرده اند و به سراغ آثار باستانی برای ساخت کلیپ رفته اند.

واکنش مسئول یگان حفاظت مجموعه تخت جمشید

روح‌الله خالدیان مسئول یگان حفاظت مجموعه تخت جمشید بیان کرد: در ویدیویی که در شبکه های اجتماعی منتشر شده است 4 دختر با لباس‌های محجبه در حال قدم زدن هستند و هیچ حرکت نامتعارفی نمیکنند اما انتشار دادن آن در شبکه های اجتماعی مشخص شده که این خانم ها به دنبال کاری تبلیغاتی بودند و ما هیچچ اطلاعی از این اتفاق نداشته ایم.

ایشان همچنین میگوید این کار انها با مجموعه هماهنگ نبوده و اطلاعی داده نشده است و حتی مشخص نیست این خانم ها در کجا لباس های خود را تعویض میکردند چرا که مجموعه هیچ مکانی را برای تعویض لباس در اختیار انها قرار نداده است

بدون شک آنها دوربین هم همراه نداشتند چراکه در مجموعه تخت جمشید عکاسی یا فیلمبرداری با دوربین حرفه‌ای ممنوع است و به گردشگران اجازه آوردن دوربین حرفه‌ای داده نمی‌شود. لذا امکان دارد که این فیلم را با دوربین گوشی و تلفن همراه خود گرفته باشند.

وی بیان کرد: طبق ضوابط موجود مبنی بر ممنوعیت تبلیغات در مجموعه جهانی تخت جمشید، مجوز برای ساخت اینگونه ویدیوها صادر نمی‌شود و اقدام صورت گرفته می‌تواند پیگرد قانونی در پی داشته باشد.

مجموعه تخت جمشید به یادگار مانده از دوران هخامنشیان و ثبت شده در فهرست جهانی یونسکو در ۵۵ کیلومتری شمال شیراز و در محدوده شهرستان مرودشت قرار دارد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

2 نظر

  1. این پوشش ها محجبه است؟
    یه بار جدی تذکر بدید ، اگه قرار هست تبلیغ کنن تو محیط های بانوان نه فضای عمومی.
    طبق فرموده قرآن زنان مومن فقط جلوی محارم و خانم ها زینت میکنن.

  2. این چه وضعشه چرا جلوی اینارو نمیگیرن!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *