فقط دوربین صدا و سیمای ایران در فرودگاه کابل در حمایت از طالبان

فقط دوربین صدا و سیمای ایران در فرودگاه کابل در حمایت از طالبان

فقط دوربین صدا و سیمای ایران در فرودگاه کابل در حمایت از طالبان که مورد خشم مردم ایران و افغانستان قرار گرفته است.

فقط دوربین صدا و سیمای ایران در فرودگاه کابل در حمایت از طالبان

فقط دوربین صدا و سیمای ایران در فرودگاه کابل

امروز کانالهای صدا و سیما اولین تصویر برداری خود را از فرودگاه کابل بعد از خروج نیروهای آمریکایی منتشر کردند که سر و صدای زیادی را در رسانه ها به وجود آورده است

تنها دوربینی که در فرودگاه کابل وجود داشت دوربین صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بود که در حمایت از طالبان ابراز خوشحالی میکند.

خبرگزاری صداوسیما با انتشار این تصویرها، با افتخار خبر داده که تنها دوربین و خبرنگاری که همراه طالبان پس‌از خروج آمریکایی‌ها، وارد فرودگاه کابل شده، خبرنگار و دوربین صداوسیمای جمهوری اسلامی است!

فیلم را در زیر مشاهده نمایید.

خبرنگار صداوسیما از این که نیروهای آمریکایی کابل را ترک کردند گزارش تهیه کرد این در حالی است که هیچ کشور دیگری خبرنگاری در فرودگاه کابل نداشت و ترس اینکه خبرنگاران توسط طالبان کشته شوند در حال حاضر خبرنگاران خود را از تهیه گزارش منع کرده اند.

خبرنگار صدا و سیما در حالی که پا به پای نیروهای طالبانی در فرودگاه کابل قدم می‌زد گزارش تهیه کرده و از این که نیروهای آمریکایی افغانستان را ترک کردند ابراز خوشحالی میکند.

بخش انگلیسی رسانه دولتی صدای آمریکا به نقل از یک مقام ارشد طالبان مدعی شده: «همه نیروهای اشغالگر خارجی» لحظاتی پیش از افغانستان خارج شدند.

رسانه‌های آمریکایی اعلام کردند: آخرین گروه از نیروهاى نظامى آمریکا، فرودگاه کابل را به وسیله هواپیمای C17 گلوب مستر ترک کردند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *