فیلم ازدواج لاکچری دنیز دایی دختر علی دایی

فیلم ازدواج لاکچری دنیز دایی دختر علی دایی

فیلم ازدواج و عروسی لاکچری دنیز دایی دختر علی دایی خبری که در 17 مهر 1401 منتشر شد را در این صفحه ببینید.

فیلم ازدواج لاکچری دنیز دایی دختر علی دایی

ویدیوی قدیمی از مراسم عروسی که علی دایی در آن حضور داشته در فضای مجازی منتشر شده و درباره آن گفته می شود که مربوط به عروسی دنیز دایی دختر بزرگ علی دایی اسطوره فوتبال ایران می باشد.

ازدواج و عروسی دختر علی دایی

درباره انتشار این ویدیو نوشته شده که در حالی که مردم ایران عزادار مرگ دختر ۲۲ ساله ای به نام مهسا امینی می باشند اما علی دایی لقدام به برگزاری مراسم عروسی برای دختر خود کرده است.

فیلم ازدواج لاکچری دنیز دایی دختر علی دایی

گویا این ویدیو هم برای تخریب چهره علی دایی ستاره فوتبال ایران منتشر شده است این در حالیست که دنیز دایی در لندن زندگی می‌کند و در حال تحصیل می باشد.

دنیز دایی حاصل ازدواج اول علی دایی با یک خانم به نام مهسا بوده که در نهایت پس از گذشت چند سال از هم جدا میشوند علی دایی که در مصاحبه های خود تاکید دارد یک بار ازدواج کرده است اما اینگونه نبوده و او دوبار ازدواج کرده که حاصل ازدواج اولش دختری به نام دنیز و ازدواج دومش دختری به نام نورا میباشد.

حالا بر چه اساس این روزها ویدیوی قدیمی مربوط به یک جشن تولد با عنوان عروسی دختر علی دایی در فضای مجازی منتشر می شود در نوع خود بسیار جالب است.

علی دایی اول فروردین 1348 علی دایی در محله جیرال و خانواده ای پرجمعیت به دنیا آمد. علی دایی چهار برادر دارد و از نعمت خواهر محروم است.

علی دایی در سال ۱۳۴۸ و در محله خیرال استان اردبیل به دنیا آمد و در سال ۱۳۶۶ در رشته مهندسی عمران در دانشگاه شریف قبول شد، ولی به دلیل بازی فوتبال، در گزینش ورود به دانشگاه پذیرفته نشد و ناگریز به انتخاب رشته مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب شد و دو ترم نیز گذراند. در سال ۱۳۶۷ دوباره در کنکور شرکت کرد و این بار در دانشگاه صنعتی شریف و در رشته متالوژی پذیرفته شد و در نهایت لیسانس خود را در سال ۱۳۷۱ از این دانشگاه معتبر دریافت نمود.

مشاغل علی دایی به پوشاک ورزشی محدود نشده و در ساختمان سازی نیز فعال است. فعالیت های اقتصادی و محبوبیت ورزشی علی دایی را از نیکوکاری و کارهای خیرخواهانه غافل نکرده و در سال 1385 یک هنرستان کار و دانش در شهرک گلستان اردبیل با تمامی تجهیزات به نام ابوالفضل دایی(پدرش) ساخت و تحویل آموزش و پرورش ناحیه 1 داد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *