(فیلم) استرداد مدیرعامل سابق بانک سرمایه

(فیلم) استرداد مدیرعامل سابق بانک سرمایه علیرضا حیدرآبادی‌ پور

(فیلم) استرداد مدیرعامل سابق بانک سرمایه علیرضا حیدرآبادی‌ پور را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

(فیلم) استرداد مدیرعامل سابق بانک سرمایه

علیرضا حیدرآبادی‌ پور که به دلیل تحصیل مال از راه نامشروع و همچنین اختلاس تحت تعقیب قرار گرفته بود در نهایت توسط پلیس اینترپل بازداشت و تحویل پلیس ایران شد او در 23 مهر 99 و راس ساعت 22 به ایران بازگردانده شد.

(فیلم) استرداد مدیرعامل سابق بانک سرمایه

سردار هادی شیرزاد در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی دستور مقامات قضائی مبنی بر صدور اعلان قرمز (تحت تعقیب بین المللی) علیه مدیر عامل سابق بانک سرمایه(یکی از متهمان پرونده چند هزار میلیارد تومانی بانک سرمایه و صندوق ذخیره فرهنگیان)، پلیس بین الملل ناجا ضمن هماهنگی‌های لازم با مراجع مربوطه، این متهم را به کشور بازگرداند.

امبرده بر اساس وضعیت قرمز اعلام شده از سوی بازپرس پرونده و با هماهنگی پلیس اینترپل ایران شناسایی و دستگیر و طی انجام تشریفات قانونی به کشور بازگردانده شده است.

بدون تردید، اهتمام دستگاه قضایی و سایر دستگاه‌های ذیربط برای بازگرداندن حیدرآبادی‌پور، این زنگ خطر را برای دیگر غارتگران بیت‌المال که به خارج متواری شده و نزد کشور‌های غربی پناه گرفته‌اند به صدا درمی‌آورد که دوران خوش نشینی‌های اینچنینی آن هم با بهره از پول‌های غارت شده ی مردم به پایان رسیده و تمامی این افراد دیر یا زود به کشور مسترد و به عدالت سپرده خواهند شد.

علیرضا حیدرآبادی پور کیست؟ | بیوگرافی حیدرآبادی مدیرعامل سابق بانک سرمایه

۱۹ خرداد سال جاری در جریان جلسه شورای عالی قوه قضاییه، حجت الاسلام و المسلمین رئیسی با اشاره به قاطعیت دستگاه قضایی در مبارزه با فساد و رسیدگی به پرونده‎های اقتصادی، یکی از مصادیق ظلم و بی‌عدالتی را پناه‎ دادن غربی‌ها به مجرمان، مفسدان و غارتگران اموال مردم و منافقین عنوان کرد و گفت: این‎که غرب به یک متهم یا مجرم اقتصادی که با پول‎های حرام فرار کرده پناه بدهد، با هیچ‎ یک از قواعد بین‌المللی سازگار نیست.

رئیس دستگاه قضا در همان جلسه با بیان این‎که مبارزه با پولشویی و جرایم سازمان یافته صرفاً با تدوین و تصویب معاهدات و میثاق نامه‎ها تحقق نمی‌یابد بلکه باید اراده جدی برای اجرای این دستگیر و به کشور مسترد گردیده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. مش قربنعلی

    از پدری کشاورز-لوله کشی بی سواد تا مجتمع تجاری اوپال تنها با تفکر و فرشتگان
    مجتبی مقیم امانی و پسر تازه به دوران رسیده اش علیرضا مقیم امانی رو سرچ کنید.

    فقط بالای ۳۰ فقره سند بنام خودش در سعادت آباد تهران دارد بغیر از اسنادی که بنام پسر و همسرش و وابستگان افراد ذی نفوذ در دستگاههای مختلف بعنوان رشوه انتقال داده ، حسابهای بانکی خود را در داخل کشور خالی و به ارز و سکه تبدیل کرده و در خارج از کشور و در کانادا با پول مردم سرمایه گذاری کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *