فیلم ترور محسن فخری زاده دانشمند هسته ای

فیلم ترور محسن فخری زاده دانشمند هسته ای

فیلم ترور محسن فخری زاده دانشمند هسته ای  را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

فیلم ترور محسن فخری زاده

یکی از دانشمندان اصلی هسته‌ای کشورمان امروز توسط افراد ناشناس ترور شد و به شهادت رسید

او در حال رانندگی بود که از طرف افراد ناشناس مورد حمله قرار گرفت و با انفجار خودرو ایشان را به شهادت رساندند

قبل از این ماجرا بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل در صحبت هایش از محسن فخرزاده نام برده بود و اعلام کرده بود که تصمیم دارد او را به همراه برخی از دانشمندان هسته‌ای ایران را به قتل برسانند

تا به حال به رژیم صهیونیستی تعداد زیادی از دانشمندان هسته‌ای کشورمان را به صورت ناجوانمردانه به شهادت رسانده است

آقای محسن فخری زاده مهابادی در سال ۱۳۳۶ در شهر قم به دنیا آمده و یکی از اعضای ارشد سپاه پاسداران می باشد

نام وی توسط نشریه آمریکایی فارن پالیسی به عنوان پانصد شخصیت قدرتمند جهان ذکر شده بود

آمریکایی‌ها ایشان را به عنوان صندوقچه اسرار برنامه هسته‌ای ایران می دانستند و دست یافتن ایران به نتایج هسته‌ای را حاصل تجارب و تلاش های او نام برده بودند

فیلم ترور محسن فخری زاده دانشمند هسته ای

فرمانده سپاه انگشت اتهام را به سمت رژیم اسرائیل نشانه رفته است. سردار حسین سلامی با تایید ترور محسن فخری زاده نوشت: این ترورها واکنشی به کارهایی ایران علیه اسراییل، که اسراییل علنی نمی‌کند.

محسن فخری زاده تنها دانشمندی بود که نتانیاهو در یک برنامه از او نام برده بود و رسانه‌های اسرائیلی اعلام کرده بودند که نقشه ترور وی یک بار سال‌های گذشته شکست خورده بود.

فیلم ترور محسن فخری زاده دانشمند هسته ای

همسر شهید محسن فخری زاده در گفت و گو با شبکه خبر سیما پیرامون شخصیت فردی و علمی این شهید ضمن عرض تبریک شهادت این شهید به امام زمان و مقام معظم رهبری که شهید فخری زاده به ایشان ایمان داشت و عاشق ایشان بود و همچنین به کل ملت شریف ایران، اظهار داشت:‌ این شهید در عین حال که یک دانشمند بود بسیار همسر مهربان و دلسوز و مدبری هم بود.

همچنین ببینید:

بیوگرافی محسن فخری زاده مهابادی دانشمند هسته ای +اینستاگرامبیوگرافی محسن فخری زاده

وی با بیان اینکه شهید کشورش را دوست داشت، گفت: من از آنهایی که هستند خواهش می‌کنم که راه ایشان را ادامه بدهند و اجازه ندهند که خونش پایمال شود؛ چون مسیرش برایش خیلی مهم بود و خونش را پای این مسیر گذاشت و لحظه لحظه زندگی اش را برای این کار گذاشت و عاشقانه هم این کار را انجام می‌داد و من خواهش می کنم که نگذارند خونش پایمال شود و مسیرش ادامه پیدا کند.

وی افزود: به رهبر انقلاب عزیزترین فرد من در این دنیا که عزیزترین فرد آقای فخری زاده بود تسلیت و تبریک عرض می‌کنم که سربازی را که پرورش دادند، واقعاً آنطور که پرورش دادند برای مملکتش زحمت کشید و خونش را پایش گذاشت و از رهبر عزیزم به خاطر این سربازی که برای مملکت به جا گذاشتند تشکر می‌کنم.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *