فیلم جادوگری فرهاد مجیدی در مسابقه را ببینید

فیلم جادوگری فرهاد مجیدی در استقلال را ببینید

فیلم جادوگری فرهاد مجیدی در مسابقه به همراه جزئیات و واکنش او به این موضوع را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

فیلم جادوگری فرهاد مجیدی در مسابقه را ببینید

فیلم لحظه جادوگری فرهاد مجیدی در مسابقه

فرهاد مجیدی یکی از مربیان موففق لیگ برتر کشورمان بوده که در حال حاضر توانسته استقلال را به صدر جدول لیگ برتر برساند استقلالی که سالها در رده وسط جدول بود و از وقتی که فرهاد مجیدی هدایت این تیم را بر عهده داشته روند رو به رشد داشته است.

فرهاد مجیدی در زمان فوتبالش هم سعی می‌کرد به دور از حاشیه کارش را دنبال کند از وقتی که سرمربی استقلال شده حواشی پیرامونش بسیار زیاد شده و برخی از رسانه ها به دنبال تخریب او هستند.

حالا بعد از موفقیت او شایعه در فضای مجازی منتشر شده که فرهاد مجیدی با استفاده از جادوگری و استخدام جادوگر توانست رقبای خود را شکست دهد .

همچنین ببینید:

بیوگرافی فرهاد مجیدی و عکس همسر اول و دومش + فرهاد مجیدیبیوگرافی فرهاد مجیدی و همسر اول و دومش

در نهایت روز گذشته در نشست خبری قبل از دربی یکی از خبرنگاران از فرهاد مجیدی در باره جادوگری اش پرسید که به شدت باعث ناراحتی و عصبانیت شد فرهاد مجیدی به خبرنگار گفت واقعاً خجالت نمیکشی که چنین موضوعی را مطرح می‌کنیم.

قربون خدا بروم که بعضی روزها عزت می دهد که شما این سئوال را می کنید. امیدوارم لیاقتش را داشته باشم. اگر هم این لیاقتش را ندارم شما را به این روز می اندازد که این سئوال را می پرسید.

مجیدی گفت: جادوی من دعای مادر پیرم است که هر روز برایم دعا می کند. جادوی من پدرم است که حتی با وجود اینکه در قید حیات نیست، حواسش به من است. جادوی من بازیکنانم هستند که با تمام توانشان کار کردند. جادوی من حمایت هواداران است که با همه شیطنت ها نگذاشتند تیمم را به هم بزنند. جادوی من حمایت کادر فنی ام است که شبانه روز تلاش می کنند. شما یک خبرنگار هستید، در شان شما نیست این سئوال را در یک نشست خبری مطرح کنید. مگر اولین بار است؟ هزار بار از این حرفها برای من زده اند. این حرفها انگیزه مرا بیشتر می کند. خیلی خوشحالم و از خدا ممنون هستم که اینقدر به من عزت داده است که شما را به این روز انداخته است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *