فیلم خلاصه بازی فوتبال کره جنوبی و اروگوئه امروز جام جهانی 2022 قطر

فیلم خلاصه بازی فوتبال کره جنوبی و اروگوئه امروز جام جهانی 2022 قطر

فیلم خلاصه بازی فوتبال کره جنوبی و اروگوئه امروز جام جهانی 2022 قطر

فیلم خلاصه بازی فوتبال کره جنوبی و اروگوئه امروز جام جهانی 2022 قطر پنجشنبه 3 آذر 1401 را در ادامه ببینید.

تیم ملی کره جنوبی در جام جهانی در برابر اروگوئه قرار گرفت و بازی نسبتا خوبی را در مقابل این تیم از آمریکایی جنوبی از خود به نمایش گذاشت.

فیلم خلاصه بازی فوتبال کره جنوبی و اروگوئه

جالب است بدانید که اروگوئه در بازی تدارکاتی که با ایران داشت یک بر صفر شکست خورد حالا در برابر کره جنوبی قرار گرفته است کره جنوبی همیشه در جام جهانی حضور درخشان داشته و طبق برنامه ریزی های چندین سال حضور پیدا کرده است.

تیم ملی اروگوئه:
سرخیو روشت، دیگو گودین، خورخه خیمنز، مارتین کاسرس، ماتیاس اولیویرا، ماتیاس وسینو، فدریکو والورده، رودریگو بنتانکور، فاکوندو پلیستری، داروین نونیز و لوئیس سوارز
سرمربی: دیه‌گو آلونسو

تیم ملی کره جنوبی: 
کیم سئونگ گیو، کیم مین‌جائه، کیم یونگ‌وون، کیم مون‌وان، کیم جین‌سو، هوانگ این‌بئوم، جانگ وو یونگ، سون هیونگ مین، نا سانگ‌هو، لی‌جائه سونگ و هوانگ اوی‌جو
سرمربی: پائولو بنتو

همچنین ببینید:

بر خلاف سایر تیم های جام جهانی که با بازیکنان سن بالا برای گرفتن امتیاز حضور پیدا می‌کنند اما کره جنوبی همیشه به جوانان خود میدان داده تا تجاربشان در این عرصه افزایش یابد.

در بین تیمهای آسیایی فقط ایران نتوانست عملکرد خوبی در جام جهانی داشته باشد و متاسفانه با نتیجه ۶ بر ۲ در مقابل انگلستان شکست خورد از سوی دیگر عربستان سعودی موفق شد با نتیجه دو بر یک آرژانتین مدعی جام قهرمانی را شکست بدهد و ژاپن نیز ز موفق شد تیم ملی قدرتمند آلمان را شکست بدهد و این دو تیم از آسیا شگفتی‌ساز شوند.

بعد از باخت ایران در مقابل انگلستان رسانه‌های اروپایی به تمسخر تیم ملی ایران پرداختند و نوشتند که این بهترین تیم آسیا بود که 6 گل از انگلستان خورد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *