فیلم / درگیری در خاکسپاری مهسا امینی در سقز

فیلم / درگیری در مراسم خاکسپاری مهسا امینی در سقز

فیلم / درگیری در خاکسپاری مهسا امینی در سقز

درگیری در خاکسپاری مهسا امینی در سقز که حواشی و جنجالها زیادی به همراه داشت روز گذشته مراسم خاکسپاری مهسا امینی در شهرستان سقز برگزار شد که برخی از اهالی شهرستان سقز از قبرستان به مقابل ساختمان فرمانداری حرکت کردند و خواستار برخورد با مسببان مرگ مهسا امینی شدند.

ماجرای درگیری در خاکسپاری مهسا امینی در سقز

پلیس سعی کرد که با اخطار آنها را متفرق کند اما شعار برخی از اعتراض کننده ها به سمت سیاست و علیه مقامات کشور رفت که در نهایت پلیس سعی کرد با گاز اشک آور انها را متفرق کند.

همچنین برخی از افراد حاضر در مراسم تشییع مهسا امینی سعی کردند با برداشت روسری اعتراض خود را به مرگ مهسا امینی نشان ندهند.

خانم امینی دختر 22 ساله اهل سقز بود که به همراه خانواده اش به تهران آمده بودند که سری به افوام بزنند اما در مقابل درب مترو توسط پلیس گشت ارشاد دستگیر و به اداره اماکن منتقل میشود و در انجا دچار سکته شده و بر روی زمین می افتد و سپس به بیمارستان منتقل میشود.

بعد از مرگ این دختر جوان بسیاری از رسانه های کشورمان به خصوص چهره های سرشناس به این موضوع واکنش نشان داده و خواستار تغییر رویکرد گشت ارشاد شدند.

بعد از انتشار ویدیو های دوربین های مداربسته توسط پلیس برخی از رسانه های معاند اقدام به ایجاد شائبه درباره این ویدیوها کردند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *