فیلم سخنرانی رهبر انقلاب درباره اغتشاشات آبان 1401 در جمع دانش اموزان

رهبر انقلاب امروز در جمع دانش آموزان سخنرانی ایراد کرد که توجه رسانه ها را به خود جلب کرد .

فیلم سخنرانی رهبر انقلاب درباره اغتشاشات آبان 1401 در جمع دانش اموزان

فیلم سخنرانی رهبر انقلاب درباره اغتشاشات آبان 1401

ایشان با اشاره به اینکه آمریکا نقش بسیار مهمی را در حوادث اخیر داشته است اعلام کرد که وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران تلاش زیادی کردند تا بتوانند امنیت و آسایش مردم را برقرار کنند همچنین برخی از نوجوانان بازیچه دست نقشه های آمریکا شده و این کشور برای ناامنی در داخل ایران نقشه های ترکیبی کشیده است.

رهبر انقلاب گفتند اینکه تعدادی از نوجوانان و جوانان که در خیابان ها حضور پیدا می کنند ظاهر ماجرا هستند اینها همه بچه های خودمان بوده و در این مورد هیچ بحثی نیست چون به دلیل هیجانات و احساسات و برخی بی دقتی ها به خیابان ها آمدند اما مهمترین مسئله کسانی هستند که با بازی گردانی این نوجوانان را به خیابان می کشاند و آنها را هدایت می‌کنند.

همچنین ببینید:

ماجرای کاهش وزن شدید آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب +فیلم

آیت الله خامنه‌ای تاکید کردند که مسئولین بخش های مختلف به ویژه مسئولان سیاسی و اقتصادی باید هوشیار باشند که صحنه گردان اصلی و طراح های این ناآرامی ها را شناسایی کنند البته دستگاه‌های اطلاعاتی تابه‌حال زحمات زیادی کشیدند و تا به اینجا نیز بسیار موفق عمل کرده اند اما باید بدانند که منشا این حوادث انگلیس و آمریکا هستند که برخی ها را آموزش داده تا به ایران بیایند و کار ناامنی انجام دهند. طرح و برنامه هم این است که شاید بتوانند کاری کنند تا عقیده ملت ایران همانند عقیده سران انگلیس و آمریکا شود و ملت را همراه خود کنند اما ملت ایران واقعاً بر دهان آنها زد و از این پس هم خواهد زد.

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

2 نظر

  1. خدا را شکر در عصری بدنیا امدیم که اگر امامان معصوم را ندیدیم مردی از نسل امامان را بر مسند حکومت دیدیم و در زیر ‍‍‍برچم اسلام نفس میکشیم. بخدا در این فضا نفس کشیدن خیلی لذت بخش است. انشاالله مشکلات اقتصادی هم با کمک همین جوانان برطرف خواهد شد.

  2. جانم فدای رهبر مقتدر و دانا و فرزانه…..کور شود آنکه نتونه ببینه…میلیون ها نفر دوستش دارن و پشتتش مثل کوه ایستادن و اون پهلوی و خاندانش ننگی بودن بر تاریخ ایران که جز یه سری زن های ولگرد ومردهای بی بندوبارو اراذل کسی خواهان اینا نیستن… مردم کشور ایران فهیمن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *