فیلم لخت شدن سید جواد هاشمی در سریال زخم کاری

فیلم لخت شدن سید جواد هاشمی در سریال زخم کاری

عکس و فیلم لخت شدن سید جواد هاشمی در سریال زخم کاری را همراه جزئیات در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

فیلم لخت شدن سید جواد هاشمی در سریال زخم کاری

سید جواد هاشمی بازیگر سرشناس کشورمان که همیشه او را به عناون یک رزمنده و بسیجی میشناختیم و در اکثر فیلمهایش چنین نقش هایی داشته است در سریال زخم کاری با نقشی متفاوت جنجال زیادی را به وجود اورد و سکانسی از لخت شدن اش باعث شد واشی زیادی برایش رخ دهد و سوژه رسانه ها و شبکه های اجتماعی قرار بگیرد.

لخت شدن سید جواد هاشمی

بسیاری از کاربران فضای مجازی و رسانه ها این سکانس را ضد ارزشی دانسته اند و اینکه یک بازیگر که نماید شهادت و بسیج است باید چنین فیلمهایی بازی کند که مخاطب از او چهره رزمنده داشته است.

این بازیگری چندی قبل همم اقدام به تبلیغ مهاجرت به دبی را کرده بود و در یک تیزر تبلیغاتی مهاجرت به دبی شرکت کرده بود.

واکنش سیدجواد هاشمی به حواشی

سیدجواد هاشمی این طور پاسخ داد: « بله پس از منتشر شدن این قسمت از فیلم ملاحظاتی انجام شده است که موجب عدم حضور من در برنامه “نشان ارادت” بوده اما اینکه این ملاحظات چقدر می تواند درست باشد و چقدر احمقانه؟ من نمی دانم! به اعتقاد من این ماجرا ربطی به هم ندارد اما دوستان آن ها را به هم ارتباط می دهند. در خصوص این حواشی می توانم بگویم چطور لخت شدن برای سینه زدن در مجالس عزاداری امام حسین اشکالی ندارد و لخت شدن در کنار استخر آن هم برای ایفای نقش در یک سریال اشکال دارد؟

مداحان بسیاری داریم که برای عزاداری لخت می شوند؛ تلویزیون و فضای مجازی به راحتی آن ها را نشان می دهند، اگر لخت شدن ایراد دارد پس در هیئت های امام حسین مشکل بیشتری ایجاد می کند.

من ظاهرا قربانی عرف غلط جامعه شده ام، نه در مورد این ماجرا ، در همه موارد من مورد ظلم قرار دارم.

من هر حرکتی که می کنم و هر حرفی که می زنم حاشیه ساز می شود و مردم هجمه های زیادی را برای من ایجاد می کنند.شوخی مردم و دوستان اشکالی ندارد چون جامعه نیاز به تفریح و شوخی دارد اما برخی از مردم و مذهبیون خیلی جدی از من انتقاد کرده اند. »

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک نظر

  1. دمت گرم! در این سکانس هیچ عمل ضدارزشی از آقا سیدجواد ندیدم جز اینکه برای دریافت پول و ایفای نقش جلوی دوربین مهدویان رفته است! البته مهدویان برای اینکه سکانس را جذاب کند قسمت بیشتری از نیم تنه بازیگران در سکانس را به تصویر کشیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *