فیلم مداحی مهدی شجاعی حراست پالایشگاه بیدبلند +واکنش ها

فیلم مداحی مهدی شجاعی حراست پالایشگاه بیدبلند +واکنش ها

فیلم مداحی مهدی شجاعی حراست پالایشگاه بیدبلند را ببینید +واکنشها به مداحی و کتک زدن منشی بیمارستان توسط مهدی شجاعی را در این صفحه ببینید.

فیلم مداحی مهدی شجاعی حراست پالایشگاه بیدبلند +واکنش ها
مداحی حراست پالایشگاه بیدبلند

فیلم مداحی مهدی شجاعی حراست پالایشگاه بیدبلند

فیلمی از ضرب و شتم منشی یکی از بیمارستان های بهبهان در فضای مجازی دست به دست می‌شود که انتقادهای بسیار زیادی را به همراه داشته است.

در ویدیو دیده میشود که فردی تنومند و جوانی بعد از بحث ما منشی یک بیمارستان وارد اتاق او شده و سپس وی را مورد ضرب و شتم قرار میدهد.

بعد از انتشار کلیپ او در فضای مجازی مشخص شد که ایشان مهدی شجاعی حراست پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس بوده که چنین کاری را انجام داده است .

بعداز اینکه هویت ضارب مشخص شد ویدیویی از مداحی او برای حضرت فاطمه در ایام فاطمیه در فضای مجازی وایرال شد که حسابی واکنش‌های زیادی را به همراه داشت.

مهدی شجاعی بیش از ۱۱ سال است که مسئولیت حراست را بر عهده دارد و حالا به دلیل این کاری که انجام داده و حسابی به دردسر افتاده است گفته می شود که او در حال حاضر در پالایشگاه به حالت تعلیق در آمده است و دادستانی خوزستان به صورت فوری دستور داده که به پرونده ایشان رسیدگی شود

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. همون حضرت فاطمه اول بزنه تو سرِخودش و بعد بحول و قوه الهى بزنه به كمر زن و بچهاى اين نامرد حرومزاده ولدالزناء ، ايى اگر تو استان ما بود مثل شهردار شهرمون طناب مينداختيم دور گردنش و روى آسفالت خيابونهاى شهر خَركشش ميكرديم تا مثل آخوند زجر كش بشه و بعدش ميرفتيم خدمت زن و بچه اش و اول زنشو زير كُتك كبود و سياه ميكرديم و بعد تمام مردهاى همراهمون به زن و بچه هاش يه حال درست و حسابى ميداديم و فيلمشو براى وزير نفت هم ميفرستاديم . كثافت حرومزاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *