فیلم ورود کامیون آتشین به خانه مرد تهرانی در خیابان بهنام آیت الله کاشانی

فیلم ورود کامیون آتشین به خانه مرد تهرانی در خیابان بهنام آیت الله کاشانی

فیلم ورود کامیون میکسر بتنی آتشین به خانه مرد تهرانی در خیابان بهنام آیت الله کاشانی را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

فیلم ورود کامیون میکسر بتنی آتشین به خانه مرد تهرانی

شب گذشته یک دستار کامیون میکسر بتن از مسیر خود خارج شد  وارد خانه مرد تهرانی شد خوشبختانه این حادثه فوتی نداشت ولی راننده کامیون به شدت رخمی شد و راهی بیمارستان گردید.

فیلم ورود کامیون آتشین به خانه مرد تهرانی در خیابان بهنام آیت الله کاشانی

این خیابان به دلیل اینه در نصفه یطرفه میشود باعث سردرگمی برخی از راننده ها شده و در نهایت اینگونه اتفاقاتی هم رخ خواهد داد.

در این رابطه سرهنگ احسان مومنی گفته که ساعت 22 شب گذشته این کامیون میکسر بتن در حال حرکت در مسیر شمال به جنوب خیابان بهنام که عمود بر بلوار آیت الله کاشانی است ناگهان وارد بلوار آیت‌الله کاشانی شده و با عبور از عرض بلوار وارد جهت مخالف شده و پس از برخورد شدید با یک ساختمان که طبقه همکف آن فروشگاه کاشی و سرامیک بود، متوقف شد.

وی با بیان اینکه این کامیون در حین مسیر با چهار دستگاه خودرو سواری شامل دو دستگاه سواری پژو، یک دستگاه سواری پراید و یک دستگاه سواری ام‌وی‌ام برخورد کرده و خسارات شدیدی را به آنها وارد کرده بود، گفت: بلافاصله عوامل انتظامی و امدادی در محل حاضر شده و اقدام به امدادرسانی کردند.

مومنی علت اولیه این حادثه نقص فنی در سیستم ترمز کامیون اعلام کرد و گفت: لازم است رانندگان وسایل نقلیه سنگین در مورد سالم بودن و بررسی سیستم های خودرویی خود مانند سیستم ترمز کوتاهی نکرده و نسبت به بررسی دوره ای و روزانه خودروی خود به علت اهمیت کار آن اهتمام ویژه ای داشته باشند تا شاهد بروز چنین حوادثی نباشیم .

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *