فیلم پدر کرمانشاهی که 3 دختر خود را در بیابان با اسلحه کشت

فیلم پدر کرمانشاهی که 3 دختر خود را در بیابان با اسلحه کشت

فیلم پدر کرمانشاهی که 3 دختر خود را در بیابان با اسلحه کشت را به همراه جزئیات در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

مرگ پدر کرمانشاهی که 3 دختر خود را با اسلحه کشت

مرد کرمانشاهی که در  سال 1390 با اسلحه سه دختر خود را هدف قرار داد و به قتل رساند امروز در زندان بر اثر ایست قلبی درگذشت.

او سال 1388 به دلیل جرمی به زندان رفته بود در سال 1390 به مرخصی امد و سپس سه دخترش را به نامهای مهتاب، مهسا و لادن به گردش برد و بعد از اینکه آنها را به بیابان خلوت اطراف شهر کرمانشاه برد با نقشه اش که از قبل کشیده بود اسلحه خود را اماده شلیک کرده و شروع به قتل و عام فرزندان خود کرد.

فیلم پدر کرمانشاهی که 3 دختر خود را در بیابان با اسلحه کشت

این اتفاقات در حالی رخ میداد یکی از دخترانش به نام مهتاب با تلفن همراهش در حال فیلمبرداری از تفریح خواهرانش بود که به یکباره پدرش شروع به تیراندازی به انها کرد و یکی یکی آن را به قتل رساند.

فیلم را در زیر مشاهده نمایید.

متهم بعد از اقدام جنون آمیز خود پا به فرار گذاشت اما مدتی بعد دستگیر شد و به قتل فرزندان خود اعتراف کرد.

او قبل از قتل به اتهام قاچاق به حبس محکوم شده بود اما چند روز مانده به عروسی دخترش، ماهتاب؛ از زندان مرخصی گرفت تا در جشن دخترش شرکت کند.

برادر متهم در این باره گفت:«روحیه برادرم به هم ریخته بود و فکر می‌کرد وقتی بعد از مرخصی به زندان بازگردد، آینده بچه هایش در نبود او خراب می شود. همسر برادرم هم او را ترک کرده بود و این موضوع ناراحتی او را تشدید می کرد. او در اعترافاتش گفته بود که زندگی را برای خودم تمام شده می دیدم و نمی‌خواستم بچه هایم در نبود من تباه شوند. برای همین آنها را به بهانه گردش به بیابان های اطراف روستای تختگاه برده و با شلیک گلوله هر سه آنها را کشت.»

متهم بعد از اینکه در دادگاه کیفری کرمانشاه محاکمه شد، به اتهام قتل سه فرزندش به تحمل 15 سال حبس محکوم شده بود. با توجه به اینکه مقداری از حبس او مشمول عفو شده بود، فقط دو ماه مانده بود که از زندان آزاد شود.

اما یک شب در زندان سکته قلبی کرد و جان خود را از دست داد و دیگر نتوانست رنگ آزادی را ببیند.

برادر متهم در ادامه گفت:«برادرم بیماری حاد اعصاب گرفته بود و دارو مصرف می کرد. حال روحی و جسمی مساعدی نداشت و یک شب در حالی که فقط دو ماه به پایان حبسش مانده بود، خبر دادند که در زندان بر اثر سکته قلبی در گذشته است.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

2 نظر

  1. لعنت به اون پدر لعنت خدا به روحش باید مثل سگ جون میداد

  2. خدا لعنت کنه همچین پدری را گوه به قبرش ببا ره ریدم تو جسد مرده اش عججب حیوانی بودالبته حیف است اسم حیوان رو اینجور ادما گذاشت چون حیوان از اون بهتر وباشعورتره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *