فیلم کامل اذان گفتن راغب در مراسم افطار رئیس جمهور
فیلم کامل اذان گفتن راغب در مراسم افطار رئیس جمهور

فیلم کامل اذان گفتن راغب خواننده در مراسم افطار رئیس جمهور

فیلم کامل اذان گفتن مصطفی راغب خواننده در مراسم افطار رئیس جمهور با هنرمندان و فیلم کامل قرائت اذان توسط مصطفی راغب را در این صفحه ببینید.

فیلم کامل اذان گفتن راغب خواننده در مراسم افطار

مصطفی راغب یکی از خواننده های مطرح پاپ کشورمان بوده که در چند سال اخیر توانسته با آهنگ های جنجالی خود طرفداران زیادی را به دست آورد.

این خواننده روز گذشته در مراسم افطار ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان با اهالی هنر اقدام به قرائت اذان کرد که مورد استقبال حاضران قرار گرفت و همچنین در فضای مجازی حسابی وایرال شده است.

جالب است بدانید که راغب در سال ۱۳۶۸ به دنیا آمده و در دوران کودکی به عنوان قاری قرآن فعالیت می کرده است.

او در جشنواره های مختلف قاریان قرآن رتبه های برتر را کسب کرده و از همین رو توانست در قرائت قرآن یکی از چهره‌های مطرح کشورمان باشد .

فیلم کامل اذان گفتن راغب در مراسم افطار رئیس جمهور
فیلم کامل اذان گفتن راغب در مراسم افطار رئیس جمهور

گفته می‌شود که مصطفی راغب در مسابقات قرائت قرآن که در کشور عربستان برگزار شده بود و در سطح جهانی بیش از ۷۰ قاری قرآن حضور داشته اند و توانسته مقام چهارم را به دست آورد راغب در سال ۱۳۸۵ به صورت رسمی فعالیت خوانندگی خود را آغاز کرد و با آهنگ های همین عشق و چشمهای تو و صدای باران کار خود را پیش برد و در حال حاضر برخی از آهنگ های خود را به کمک حمید هیراد هم خوانی میکند

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *