فیلم کامل اعتراف جدید توماج صالحی: عذر خواهی میکنم خشونت تولید کردم

فیلم کامل مصاحبه اعتراف جدید توماج صالحی در زندان و عذرخواهی از جامعه

فیلم کامل مصاحبه و اعتراف جدید توماج صالحی از مردم عذر خواهی میکنم کاش میتوانستم بر عکس کارهایم را تولید کنم.

ویدیویی جدید از توماج صالحی منتشر شده که در مصاحبه ای در زندان میگوید از مردم و از شما عذرخواهی میکنم و ای کاش میتوانستم متن آهنگ های برعکس بود و برای نظام آهنگ تولید میکردم.

فیلم کامل اعتراف جدید توماج صالحی

در این ویدیو یکی از آهنگ های توماج صالحی پخش میشود که در آن میگود بردار ورق رو از گوشه پر کن سطراشو هر چند توشه… سپس صدای توماج صالحی در زندان پخش میشود که میگوید این را من نوشتم و متنش هست و موجوده و موسیقی میتواند مولد خشونت باشد این اشتباه از من بوده و معذرت میخوام از شما و از جامعه به خاطر اینکه خشونت را تولید کردم.

همچنین ببینید:

اعتراف توماج صالحی در زندان

بازداشت توماج صالحی جنجال زیادی را در فضای مجازی به وجود آورد و برخی از کاربران سعی کردند که ویدیو اعتراف او با چشمان بسته را نشر ندهند حتی خبرگزاری ایسنا بعد از دقایقی ویدیوی او را از خروجی خود حذف کرد چرا که همه میدانستند تحت ضرب و شتم آن حرف ها را زد اما حالا گویا شرایط فق میکند.

فیلم کامل اعتراف جدید توماج صالحی: عذر خواهی میکنم خشونت تولید کردم

توماج در ویدیو دوم میگوید ببخشید که خشونت تولید کردم و از جامعه عذرخواهی میکنم حالا اینکه آیا قرار است او از زندان آزاد شود یا خیر مشخص نیست اما با توجه به حواشی که به وجود اورد احتمالا حبس زیاد و طلانی مدتی در انتظار اوست.

در بیوگرافی توماج صالحی امده است که او از سال ۱۳۸۶ توماج صالحی در سبک ژانر اعتراضی، اجتماعی و سیاسی و در عرصه موسیقی رپ، مشغول به فعالیت شد اما فعالیت حرفه ای مربوط به سال ۱۳۹۴ می باشد. او در محافل مختلف خصوصی در طول سالهای اخیر شرکت میکرد. توماج صالحی، توجه رسانه های داخل و خارج از ایران را به خاطر ترانه های منتشر شده اش در شبکه های اجتماعی به خود جذب کرده است و طبق گفته ی خودش مشغول به فعالیت در کارگاه فلزکاری است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. توماج حرفاشو زده
    شما هم وقتی میفتین دست مردم کوچیک و بزرگ خودتون رو منکر میشین، من خودم دیدم از اینا رو مردم گرفته بودن به خدا و قرآن فحش میداد. به این بنده خدا هیچ هرجی وارد نیست، شما اراذل معلوم نیست چه بلایی سرش آوردین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *