فیلم کامل خواستگاری عباس جمشیدی فر در جوکر بدون سانسور شده

فیلم کامل خواستگاری عباس جمشیدی فر در جوکر بدون سانسور شده

خواستگاری از عباس جمشیدی فر توسط یوسف تیموری در یکی از قسمت های جوکر سانسور شده بود که توسط یکی از عوامل این برنامه در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شد.

خواستگاری از عباس جمشیدی فر در جوکر

عباس جمشیدی فر بازیگر شناخته شده کشورمان در یکی از قسمت های برنامه جوکر با لباس زنانه چایی اورد و یوسف تیموری از او خواستگاری کرد که در نوع خود بسیار جالب بود و مورد توجه قرار گرفت. اما در آن زمان این قسمت مجوز پخش نگرفت و این سکانس از آن حذف شد به همین دلیل مردم این بخش را ندیدند .

جوکر که فصل آن به پایان رسید و به احتمال زیاد بعد از ماه صفر پخش ان ادامه پیدا خواهد کرد از برنامه های پرطرفدار نمایش خانگی بوده که توسط احسان علیخانی کارگردانی شد گویا احسان علیخانی بدش نمیاید که دیگر تلوییوون را رها کند و در شبکه نمایش خانگی سرمایه گذاری کند چرا که دست و بالش برای ساخت برنامه بازتر بوده و درامد بیشتر دارا میباشد .

در چند سال اخیر به دلیل استفبال مرم از شبکه نمایش خانگی بسیاری از تهیه کننده ها به سراغ این شبکه آمده و سرمایه گذاری میکنند.

شبکه نمایش خانگی را می‌توان رسانه‌ی جامعه مدنی و رسانه‌ای میانی دانست بدین معنی که این شبکه به عنوان یک مدیوم سوم مابین سینما و تلویزیون قرار گرفته که واجد برخی ظرفیت‌ها و کارکردها است که این دو رسانه، فاقد آن هستند. شبکه‌های خانگی فارغ از ضعف و قوت‌های دراماتیکی و کیفیت ساختاری آن، از حیث جامعه‌شناسی ارتباطات و مطالعات فرهنگی نیز قابل تحلیل بوده و نمونه بارزی از سویه صنعتی و تجاری در این زمینه است. در این فرایند دیگر طبقه اشراف یا روشنفکران نیستند که مصرف کننده محصولات هنری بوده و برای آن هزینه می‌کنند. توسعه تکنولوژی ارتباطی و دیجیتالی با تکثیر کالاهای هنری آن‌ها را در اختیار همه طبقات اجتماعی قرار داده و لذت ناشی از آن را برای طیف‌های متنوع و گسترده‌ای از مخاطبان فراهم می‌کند.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا