فیلم کامل رقص پارسا پیروزفر که لو رفته است

فیلم کامل رقص پارسا پیروزفر با یک دختر جوان که لو رفته است

فیلم کامل رقص پارسا پیروزفر که لو رفته است و جنجال رقصیدن پارسا پیروزفر را در این صفحه ببینید.

فیلم کامل رقص پارسا پیروزفر که لو رفته است

فیلم کامل رقص پارسا پیروزفر

پارسا پیروزفر بازیگر محبوب سینما و تلویزیون این روزها در سریال یاغی بازی می‌کند توانسته محبوبیت خود را افزایش دهد یکی از هنرپیشه های مطرح کشورمان بوده که فیلم ها و سریال های زیادی بازی کرده است و این روزها برای درخشش در سریال یاغی توانسته مورد توجه قرار بگیرد.

پارسا پیروزفر متولد ۲۲ شهریور ۱۳۵۱ در تهران بوده و ساکن خارج از کشور میباشد برای فیلم های شیدا و اعتراض گام های خود را در سینما برداشت ا با سریال سفر سبز به شهرت در بین مردم دست یافت سیمای خاص پارسا پیروزفر همیشه توجه زیادی را به خود جلب کرده است او علاوه بر بازیگری در عرصه کارگردانی تئاتر مترجم نیز فعالیت حرفه‌ای دارد.

البته پیروزفر در حرفه‌های دیگری مانند نمایشنامه‌نویسی، ترجمه و نقاشی هم مهارت دارد. او همچنین تجربه کارگردانی و تدریس تئاتر نیز دارد. پیروزفر علاوه بر سینما و تلویزیون در تئاتر هم بسیار موفق بوده است. به عنوان مثال نمایش «ماتریوشکا» یکی از محبوب‌ترین نمایش‌های او بوده که در خارج از ایران هم اجرا شد و مورد استقبال تماشاچیان قرار گرفت.

به تازگی خبر بازی پارسا پیروزفر در فیلم تازه حسن فتحی به نام «مست عشق» حسابی سر و صدا کرده است. پیروزفر در این فیلم نقش مولانا را بازی می‌کند و با شهاب حسینی همبازی شده است. برای آشنایی با فیلم سینمایی مست عشق به این مطلب مراجعه کنید. در این مقاله با بیوگرافی پارسا پیروزفر و فیلم‌های این بازیگر با استعداد سینمای ایران آشنا خواهیم شد. پس با ما همراه باشید.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *