فیلم کامل زامبی شدن دانشجویان شیراز با آدامس و علت آن را اینجا بخوانید

فیلم کامل زامبی شدن دانشجویان شیراز با آدامس و علت آن را اینجا بخوانید

فیلم کامل زامبی شدن دانشجویان شیراز با آدامس و علت آن را اینجا بخوانید

فیلم کامل زامبی شدن دانشجویان دختر شیراز با آدامس علت زامبی شدن و جزئیات کامل را در این صفحه بخوانید.

زامبی شدن دانشجویان دختر شیراز

ویدیویی در فضای مجازی منتشر شده مبنی بر مسمومیت دانشجویان دختر شیراز با خوردن نوعی آدامس که باعث شده آنها به صورت زامبی رفتار کنند.

پرویز پرستویی نیز با انتشار این ویدیو در اینستاگرام خود نوشت که درباره آن نقل شده که این فیلم مربوط به تعدادی از دانشجویان دختر دانشگاه شیراز بوده که با خوردن آدامس وارداتی تقلبی با طعم توت فرنگی با مسمومیت شدیدی روبرو شده‌اند و رفتار وحشیانه و عجیب و غریب از خود نشان می دهند.

اما بعد از کمی تحقیق مشخص شد که این ویدیو مربوط به یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس و متعلق به اسفند ماه سال ۱۳۹۷ می باشد در این باره روابط عمومی دانشگاه آزاد شیراز نیز به آن واکنش نشان داد و اعلام کرد که این ویدیو چند سال پیش باز هم به نام دانشگاه شیراز در فضای مجازی منتشر شده بود که در همان زمان تکذیب شد در این اطلاعیه آمده است که هیچ گونه واقعه این چنینی در دانشگاه های شیراز رخ نداده است و کلیپ پخش شده مربوط به یکی از مدارس کشورهای عربی بوده که با جستجو در اینترنت می توان زبان اصلی آن را مشاهده کرد.

خبری هولناک با تیتر «ویروس جدید زامبی» در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد. در یک ویدیوی خبری، خبرنگاری گزارش می‌دهد که در یکی از شهرهای چین مردم به ویروسی مبتلا شده‌اند که از چشم و بینی‌شان خون می‌آید و سپس وحشی می‌شوند. تصاویر از قرنطینه شدید شهر شیانِ چین خبر می‌داد و انتشار ویدیویی مشکوک از یک تصادف رانندگی منتسب به شهر شیان کافی بود تا کاربرانِ ایرانی اینترنت نسبت به این اخبار واکنش‌های متفاوتی نشان دهند. یکی از کاربران به نام شایان در پایین یکی از پُست‌های اینستاگرام نوشت: «همیشه منتظر این لحظه بودم.»

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *