فیلم کامل لحظه تصویب طرح صیانت فضای مجازی و اینترنت ملی در مجلس

فیلم کامل تصویب کلیات طرح صیانت فضای مجازی و اینترنت ملی در مجلس

انتشار امروز 3 اسفند 1400 * فیلم کامل لحظه تصویب طرح صیانت فضای مجازی و اینترنت ملی در مجلس را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

فیلم کامل لحظه تصویب طرح صیانت فضای مجازی و اینترنت ملی در مجلس

فیلم کامل لحظه تصویب طرح صیانت فضای مجازی

طرح صیانت با ۱۸ رای مثبت در در جلسه امروز کمیسیون مشترک مجلس تایید و تصویب شد .

بر اساس این طرح رضا تقی پور رئیس کمیسیون بررسی طرح صیانت این کمیسیون در جلسات آینده درباره جزئیات این تصمیم‌گیری خواهد شد نکته عجیب زمان رای گیری بود که در کمتر از بیست دقیقه این طرح تصویب گردید.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که ابتدا بررسی تشکیل کمیسیون ویژه برای بررسی طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی با برخی از کارشکنی‌ها روبرو شده بود و قصد داشتند با غیبت در این کمیسیون این طرح را تعطیل کنند اما در نهایت با حضور ۱۶ نماینده این طرح تصویب شد.

گویا تعداد زیادی از نمایندگان مجلس با تصویب طرح صیانت مخالف بودند و برای همین منظور امروز در جلسه حضور پیدا نکردند و کسانی در این مجلس حضور داشتند که همگی از موافقان طرح صیانت بودند و همه آنها این طرح را تایید و در نهایت تصویب کردند

همچنین نوری عضو کمیسیون مشترک طرح گفته که ما در حال حاضر در مجلس بحث ها و طرح های بسیار مهم تری از جمله بودجه داریم که نمی‌توانیم به طرح صیانت بپردازیم و در کمتر از ۴۵ دقیقه به آن رسیدگی کنیم و برای همین منظور برخی از نمایندگان مجلس مخالف طرح بوده و در این جلسه حضور پیدا نکردند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *