فیلم کامل لحظه پس گردنی صادق بارانی به مهدی طارمی

فیلم کامل لحظه پس گردنی صادق بارانی به مهدی طارمی

فیلم کامل لحظه پس گردنی صادق بارانی به مهدی طارمی

فیلم کامل لحظه پس گردنی صادق بارانی به محمد مهدی طارمی در بازی پرسپولیس و پیکان در این صفحه ببینید.

فیلم کامل لحظه پس گردنی صادق بارانی به مهدی طارمی

صادق بارانی امروز مهمان برنامه سلام صبح بخیر بود که مجری برنامه از او درباره پس گردنی که به مهدی طارمی زده بود سوال پرسید و او گفت در باری پیکان و پرسپولیس که در حضور 70 هزار تماشاچی برگزار شد مهدی طارمی یک گل به پیکان زد و به سمت من آمد و انگشت اش را جلوی دهان خود به نشانه هیس برد و من برایم عجیب بود چرا این کار را کرد و پیش خودم گفتم شاید منظورش با کسی دیگه بوده است اما دقایقی پایانی بازی باز هم یک گل به ما زد و دوباره به سمت من امد و همان کار را تکرار کرد و من هم از کوره در رفتم و یک پس گردنی به او زدم که باعث اخراج من از زمین شد و حتی دو بازی هم محروم شدم و اگر به قبل برگردم هرگز چنین کاری نمیکنم چرا که برایم مشکل ساز شد و باشگاه های مختلف به من خیلی سخت پیشنهاد میدادند و فکر میکردند من فوتبالیست بی اعصابی هستم .

صادق بارانی همچنین گفت که من الان با مهدی طارمی دوست هستم و در تماس هستیم.

فیلم لحظه پس گردنی به طارمی را در زیر ببینید.

لازم به ذکر است محمدصادق بارانی (زاده ۱۸ شهریور ۱۳۷۰ در تهران) یک بازیکن فوتبال اهل ایران است.

او سابقهٔ حضور در تیم‌های راه‌آهن، ذوب‌آهن اصفهان ، پیکان تهران و نساجی مازندران را دارد.

جدول رده‌بندی عملکرد تیم‌ ها را نشان می‌دهد. ما در هفته‌ های ابتدایی در پایین جدول قرار داشتیم، اما در ادامه به رده‌ های بالاتر صعود کردیم. امیدوارم که این روند را ادامه دهیم. الان نمی‌توانم بگویم دنبال چه جایگاهی هستیم، چون لیگ امسال فراز و نشیب زیادی دارد، ولی ما دنبال یک ثبات هستیم. از طرفی نیم‌ نگاهی به کسب سهمیه آسیا داریم، ولی بازی به بازی جلو می‌رویم.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *