فیلم کامل نشستن یک زن روی سقف ماشین پلیس و ماجرا چه بود؟

فیلم کامل نشستن یک زن روی سقف ماشین پلیس و ماجرا چه بود؟

فیلم کامل نشستن یک زن روی سقف ماشین پلیس و ماجرا چه بود؟

ماجرای فیلم نشستن یک زن روی سقف ماشین پلیس همراه با جزئیات کامل را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

فیلم کامل نشستن یک زن روی سقف ماشین پلیس

ویدیویی در فضای مجازی منتشر شده که یک خانم جوان بر روی سقف خودروی پلیس نشسته و با صدای بلند فریاد می زند همسرم را آزاد کنید تا از خودرو پایین بیایم این ویدیو مورد توجه بسیاری از رسانه های معاند قرار گرفته است این خانم جوان بدون توجه به درخواست مامور نیروی انتظامی مبنی بر پایین آمدن از روی خودرو به داد و فریاد خود ادامه می‌دهد و در نهایت فرماندهی تهران اعلام کرد که این خانم به همراه همسرش به شورای حل اختلاف مراجعه کرده یکی از از بازپرس ها درگیر می شوند همسر او بازداشت می‌شود و این خانم برای آزاد کردن همسرش بر روی سقف اتومبیل پلیس نشسته و اقدام به هنجار شکنی کرده است که بلافاصله به همراه همسرش بازداشت و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در واکنش به ویدیوی منتشر شده در فضای مجازی گفت: در تاریخ نهم مردادماه امسال زنی به هویت معلوم به همراه همسرش برای پیگیری پرونده خود به شورای حل اختلاف منطقه ۱۰ مراجعه و دقایقی بعد با قاضی شعبه و مامور مراقب انتظامی شورا درگیر شد و اقدام به تهدید و جوسازی کرد.

وی ادامه داد:‌ در ادامه این اتفاق از شورای حل اختلاف با مرکز ۱۱۰ تماس گرفته و مامورین به محل اعزام شدند. در این حین قاضی شعبه اظهارکرد که از این زن و مرد شاکی بوده و متهمان به کلانتری انتقال داده شوند.

سرهنگ موقوفه ای با اشاره به اینکه متهم خانم از دستور مامورین تمرد و بالای سقف ماشین کلانتری رفته و اقدام به داد و فریاد و جوسازی کرد، گفت: این زن مدعی بود باید شوهر او را آزاد کنند؛ این درحالی است که تمرد از دستور پلیس در حقیقت مصداق قانون شکنی و تعدی به قانون است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *