فیلم کامل وحشتناک مرگ 150 نفر در کره جنوبی در مراسم جشن هالووین

فیلم کامل لحظه مرگ 150 نفر در کره جنوبی در مراسم جشن هالووین زیر دست و پا ماندند اتفاق وحشتناک را در این صفحه ببینید.

فیلم کامل وحشتناک مرگ 150 نفر در کره جنوبی در مراسم جشن هالووین

مجله شبونه: در پی ازدحام جمعیت در کوچه ای در منطقه تفریحی شبانه سئول، دست کم 150 نفر کشته و 150 نفر زخمی شدند.

این فاجعه زمانی رخ داد که جمعیت عظیمی که جشن هالووین را جشن می‌گرفتند، شنبه شب به کوچه‌ای در منطقه‌ای از شهر که محبوب جوانان، مهاجران و مسافران است، رفتند.

فیلم کامل لحظه مرگ 150 نفر در کره جنوبی

در میان کشته شدگان ۱۹ تبعه خارجی از جمله شهروندان چین، ایران، ازبکستان و نروژ بودند.

این اولین رویداد هالووین در سئول در سه سال پس از لغو محدودیت های کووید-19 و فاصله گذاری اجتماعی توسط این کشور بود.

بسیاری از شرکت کنندگان در این مهمانی ماسک و لباس های هالووین به تن داشتند. برخی از شاهدان گفتند که با گذشت شب، جمعیت به طور فزاینده ای سرکش شده بود.

یون سوک یول رئیس جمهور کره جنوبی عزای عمومی اعلام کرد.

فیلم کامل وحشتناک مرگ 150 نفر در کره جنوبی در مراسم جشن هالووین

این فاجعه یکی از مرگبارترین فاجعه در کشور کره از زمان غرق شدن یک کشتی در سال 2014 است که باعث کشته شدن 304 نفر از جمله دانش آموزان دبیرستانی بود.

یون به قربانیان این حادثه، عمدتاً نوجوانان و افراد 20 ساله ابراز همدردی کرد و برای بسیاری از مجروحان یکی از بدترین فاجعه‌های کره جنوبی و بدترین ازدحام جمعیت در دهه‌های اخیر، آرزوی بهبودی کرد. وی در بیانیه ای گفت: «این واقعاً غم انگیز است. دیشب فاجعه ای که نباید در قلب سئول اتفاق می افتاد رخ داد.

مقامات اورژانس گفتند، جمعیت عظیمی که در منطقه محبوب Itaewon جشن گرفته بودند شنبه شب به یک کوچه رفتند و زیر دست و پا ماندند.

چوی سونگ بئوم، رئیس ایستگاه آتش نشانی یونگ سان، در یک جلسه توجیهی در محل حادثه گفت 82 نفر مجروح شدند که حال 19 نفر از آنها وخیم است. وی گفت که کشته شدگان شامل 22 خارجی است.

فیلم کامل وحشتناک مرگ 150 نفر در کره جنوبی در مراسم جشن هالووینفیلم کامل وحشتناک مرگ 150 نفر در کره جنوبی در مراسم جشن هالووینفیلم کامل وحشتناک مرگ 150 نفر در کره جنوبی در مراسم جشن هالووینفیلم کامل وحشتناک مرگ 150 نفر در کره جنوبی در مراسم جشن هالووین

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *