فیلم کامل خودکشی مرد بازنشسته در تبریز و ماجرای علت خودکشی و پرت شدن مرد تبریزی

فیلم کامل و ماجرای خودکشی مرد بازنشسته در تبریز +علت خودکشی

فیلم کامل خودکشی مرد بازنشسته در تبریز و ماجرای علت خودکشی و پرت شدن مرد تبریزی

فیلم کامل خودکشی مرد بازنشسته در تبریز و ماجرای علت خودکشی و پرت شدن مرد تبریزی به زیر اتوبوس را در این صفحه ببینید.

فیلم کامل خودکشی مرد بازنشسته در تبریز

ویدیویی در فضای مجازی منتشر شده یک مرد میانسال به وسط خیابان آمده و به یکباره خود را در مقابل یک اتوبوس می اندازد و این اتوبوس او را زیر می گیرد درباره ویدیو نوشته شده که مربوط به تبریز بوده و این مرد بازنشسته می باشد و به دلیل مشکلات مالی دست به خودکشی زده است.

واقعیت واجرا

این در حالی است که این خبر واقعیت ندارد و این ویدیو متعلق به ایران نیست اگر به پلاک های خودرو توجه کنید متوجه می شوید ویدیو مربوط به کشورهای خارجی می باشد.

متاسفانه این روزها در فضای مجازی خبر های که با ویدیو های جعلی منتشر می‌شود که صرفاً برای جلب توجه و سوی پیج های اینستاگرامی می باشد پیج های اینستاگرامی برای به دست آوردن دنبال کننده اقدام به انتشار اخبار دروغین کرده و درباره ویدیو های مختلف داستان های جعلی می سازند و آن را در پیج های خود منتشر می کنند این اتفاقات باعث شده که برخی از کاربران فضای مجازی با سردرگمی اخبار را دنبال کنند به شما توصیه می‌کنیم که خبرها را از خبرگزاری های رسمی و معتبر دنبال کنید.

همچنین ببینید ماجرای کامل زامبی شدن دانشجویان دختر شیراز با آدامس

روزنامه فرهیختگان ۲۴ بهمن با ارائه پیشنهادهایی برای ارتقای شاخص‌های حکمرانی در موضوع سلامت روانی نوشت: دوست روانشناسش که رسید بالای سرش، علائم پلکی‌اش ضعیف شده بود، هرچه صدایش می‌کرد، جوابی نمی‌داد، سیلی هم تاثیری نداشت و پلک‌هایش تکان نمی‌خورد. به اورژانس زنگ زدند. اپراتور می‌گوید تکانش ندهید تا ماشین‌مان برسد. سارای ٣٣ساله مادر دو پسر شام را مهیا و خانه را مرتب کرده. ساعت ۳بعدازظهر است که به‌سمت پسر بزرگ‌ترش که با تبلت بازی می‌کند می‌رود و درحالی‌که به آغوش می‌کشدش، می‌گوید: می‌دونی مامان چقدر دوستت داره دیگه! برمی‌گردد سمت پسر کوچک‌ترش، خواب است، جلو می‌رود و دستانش را می‌بوسد. یک بسته کامل قرص اعصاب را می‌خورد و در جواب پسر بزرگ‌ترش که چه چیزی می‌خوری؟ می‌گوید: «قرص سرماخوردگیه، گلوم درد می‌کنه.» سارا می‌خوابد. وقتی دوست روانشناسش بالای سرش می‌رسد سطح هوشیاری‌اش بسیار پایین است.

خودکشی زمانی رخ می‌دهد که افراد با هدف پایان دادن به زندگی‌شان به طور مستقیم به خود آسیب می‌رسانند که این عمل منجر به مرگ آنها می‌شود. زمانی که می‌خواهید به مرگی که با خودکشی رخ داده اشاره کنید، بهتر است از به کار بردن اصطلاحاتی مثل “مرتکب خودکشی” و «خودکشی موفقیت آمیز» اجتناب کنید زیرا بار معنایی منفی‌ای دارند. اصطلاح اقدام به خودکشی یا همان دست به خودکشی زدن، زمانی است که افراد با هدف پایان دادن به زندگی‌شان به خود آسیب میزنند، اما کاری که انجام داده‌اند منجر به مرگ‌شان نمی‌شود.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *