تبسم هاشمی بازیگر لیسانسه ها نقش مادر حبیب کجاست؟

فیلم / کشف حجاب تبسم هاشمی بازیگر لیسانسه ها نقش مادر حبیب

کشف حجاب تبسم هاشمی بازیگر لیسانسه ها نقش مادر حبیب که عکس بدون حجاب خود را در پیج اینستاگرام به اشتراک گذاشت جنجال زیادی را در فضای مجازی به وجود اورده است.

تبسم هاشمی کجاست

در روزهایی که برخی از بازیگران زن در واکنش به حوادث اخیر حجاب از سر برمیدارند تبسم هاشمی از جمله بازیگرانی بوده که شب گذشته با انتشار تصویری بدون حجاب در اینستاگرامش متنی سیاسی را به اشتراک گذاشت.

بدون شک این تصویر همراه با کپشن جنجالی باعث ممنوع الکار شدن این بازیگر خواهد شد.

او متولد سال 1349 شمسی است و در روز بیست و سوم خرداد ماه به دنیا آمد. محل تولد تبسم هاشمی، تهران بود. این بازیگر 52 ساله، در یک خانواده چهار نفره بزرگ شد.

فیلم / کشف حجاب تبسم هاشمی بازیگر لیسانسه ها نقش مادر حبیب

برخلاف انتظار بعضی ها، حرفه تبسم هاشمی، یعنی بازیگری و تئاتر، ارتباطی با اولین مدرک او ندارد. اولین رشته تحصیلی تبسم هاشمی، مرمت آثار باستانی بود. این رشته مربوط به بازسازی آثار باستانی و جلوگیری از نابودی آنها است. تبسم هاشمی، مدرک لیسانس مرمت آثار باستانی خود را از دانشکده میراث فرهنگی گرفت.

تبسم هاشمی نخستین بار در تلویزیون حضور یافته و سال 1375 در سریال دبیرستان خضراء به کارگردانی اکبر خواجویی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال زمانه، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای تبسم هاشمی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون آزیتا حاجیان، محمود جعفری، غلامرضا طباطبایی و نیکو خردمند را تجربه کرد.

فیلم / کشف حجاب تبسم هاشمی بازیگر لیسانسه ها نقش مادر حبیب

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. این هنرمندها دوگانه سوزند امروز برمی دارند فردا روز میگن جوگیر شدیم یه پست معذرت خواهی میذارن همه چی تموم میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *