قتل خانواده تویسرکانی توسط دو افغانی + فیلم و عکس

قتل خانواده تویسرکانی توسط دو افغانی + فیلم و عکس

قتل خانواده تویسرکانی توسط دو افغانی + فیلم و عکس و جزئیات را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

قتل خانواده تویسرکانی توسط دو افغانی

دو تبعه افعانی اقدام به قتل فجیع خانواده 5 نفره در تویسرکان کرده است و سپس جسد آنها مخفیانه دفن کرده اند.

قتل خانواده تویسرکانی توسط دو افغانی + فیلم و عکس

گویا این دو افغانی وقتی متوجه میشوند که پدر این خانه اقدام به فروش خودرو تیبایش کرده و پول حاصل از فروش این خودرو را به خانه اورده است نقشه شوم خود را عملی میکنند و شبانه به خانه انها حمله کرده و یکی یکی انها را به قتل میرسانند و سپس پول و مقداری زعفران را به سرقت میبرند.

حمان یکی از قاتلان در بازجویی به قتل 5 عضو خانواده تویسرکانی اعتراف کرد و گفت: من و سلطان از علی آقا صاحبکارمان در گاوداری پول می خواستیم و به خاطر اختلاف مالی همه اعضای خانواده شان را به قتل رساندیم.

رحمان قاتل این خانواده تویسرکانی گفت: بعد از کشتن مادر و 2 پسر علی آقا جسدشان را در چاه انداختیم و خاک روی آنها ریختیم بعد از آن جسدهای علی اقا صاحبکارمان و دخترش را در باغ انداختیم و فرار کردیم.

این قاتل خانواده تویسرکانی در ادامه افزود: بعد از قتل پول سرقت نکردیم فقط گوشی ها را دزدیدیم .

قتل فجیع 5 عضو یک خانواده در تویسرکان

یک هفته پس از قتل 5عضو خانواده‌ای در تویسرکان، تازه‌ترین اعترافات یکی از متهمان نشان می‌دهد این جنایت با انگیزه مالی اتفاق افتاده است.

قتل خانواده تویسرکانی توسط دو افغانی + فیلم و عکس

به‌گزارش رکنا، از روز دوشنبه هفته قبل که 5عضو خانواده‌ای در روستای مرادآباد تویسرکان واقع در استان همدان ناپدید شدند و اجساد آنها یکی پس از دیگری در اطراف گاوداری‌شان پیدا شد، مردم شهر هنوز در شوک این حادثه هستند. پلیس در همان بررسی‌های اولیه به شواهدی دست یافت که نشان می‌داد 2کارگر افغانستانی عاملان قتل عام این خانواده هستند و چند روز بعد یکی از آنها در تهران دستگیر شد.

تهم بازداشت شده در تازه‌ترین اعترافاتش، اختلاف مالی را انگیزه‌اش از ارتکاب این جنایت اعلام کرده است. او گفت: بر سر حقوقی که از صاحب گاوداری طلب داشتیم با دوستم تصمیم گرفتیم آنها را به قتل برسانیم. وی توضیح داد: اتاقی که ما در آن زندگی می‌کردیم نزدیک محل زندگی صاحبکار و اعضای خانواده‌اش بود.

روز حادثه ما ابتدا صاحبکار، دختر و پسرش را در بیرون از گاوداری و در زمین‌های کشاورزی‌شان به قتل رساندیم. ما آنها را جدا جدا گیر انداخته و نقشه‌مان را عملی کردیم. در ادامه به سراغ پسر بزرگ‌تر و همسرش که در خانه بودند رفتیم و آنها را هم به قتل رساندیم.

قتل خانواده تویسرکانی توسط دو افغانی + فیلم و عکس

ما از صاحبکارمان پول طلب داشتیم و به همین دلیل 5گوشی موبایل که متعلق به مقتولان بود و حدود یک کیلو زعفران از آنجا سرقت کردیم و دو نفری به تهران آمدیم تا اینکه من دستگیر شدم و از همدستم هم خبری ندارم. با وجود اعترافات متهم درباره نقش همدستش در جنایت، شواهد نشان می‌دهد که او عامل اصلی قتل خانواده تویسرکانی است. به‌همین دلیل وی در بازداشت به سر می‌برد و بازجویی‌ها از او برای کشف حقیقت در جریان است.روز گذشته این خانواده تویسرکانی به خاک سپرده شدند

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *