قتل دختر نوجوان توسط پدرش در خیابان (شهرستان خوی)

قتل دختر جوان توسط پدرش در خیابان (شهرستان خوی)

قتل دختر جوان توسط پدرش در خیابان (شهرستان خوی) به همراه جزئیات را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

فیلمی در شبکه های اجتماعی دست به دست میشود که یک دختر جوان در پیاده نقش بر زمین شده و در حال جان کندن است.

قتل دختر جوان توسط پدرش در خیابان

قتل دختر نوجوان توسط پدرش در خیابان (شهرستان خوی)

این دختر توسط پدرش هدف شلیک گلوله قرار گرفته است و بعد از اینکه دقایقی در حال جان کندن بود در نهایت به دلیل خونریزی شدید جانش را از دست میدهد.

مشخص شده که این دختر جوان از طریق شبکه های اجتماعی با یک پسر دوست میشود و با یکدیگر قرار میگذارند که ملاقاتی داشته باشند و پدر دختر از این قرار با خبر میشود و دست به قتل دختر خود میزند.

قتل دختر نوجوان توسط پدرش در خیابان (شهرستان خوی)

به گزاش شاهدان عینی در خیابان ولی فقیه شهرستان خوی (آذربایجان غربی) مرد میانسالی با اسلحه شکاری از پشت سر دو گلوله به دختر جوانی شلیک میکند که گلوله به گردن او اصابت میکند و نقش بر زمین میشود مرد میانسال با صدای بلند میگوید : کسی جلو نیاید او دخترم است

فیلم لحظه قتل دختر نوجوان را در زیر ببینید (+18)

دانلود فیلم

افراد حاضر در محل به سرعت اورژانس و همچنین پلیس را در جریان کار قرار میدهند اما در فیلمی که منتشر شده گویا اورژانس دیر به محل میرسد و دختر جوان در حالی که در حال جان کندن است به دلیل خونریزی زیاد جانش را از دست میدهد.

اعترافات پدر

متهم مدعی است که از مدتی قبل به دخترش درباره ارتباطات مرموزش تذکر داده اما وقتی دیده که او دست‌بردار نیست، تصمیم به قتل وی گرفته است.ظهر شنبه جنایت هولناکی در بلوار ولیعصر شهرستان خوی اتفاق افتاد که خبر آن مثل برق در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های خبری پیچید. آن روز شاهدان حادثه مردی را دیدند که پس از پیاده‌شدن از یک خودروی سواری، درحالی‌که سلاح شکاری در دست داشت، فریادزنان به‌دنبال زنی جوان و 2مرد که همراه او بودند، می‌دوید.

قتل دختر نوجوان توسط پدرش در خیابان (شهرستان خوی)

با فرار آن دو مرد، زن جوان گرفتار مرد مسلح شد و شاهدان وقتی می‌خواستند به کمکش بروند، مرد مسلح درحالی‌که فریاد می‌زد: «او دخترم است، کسی جلو نیاید»، اجازه نداد کسی نزدیک شود. پس از آن 2گلوله به سمت زن جوان شلیک کرد و وقتی او روی زمین افتاد، منتظر ماند تا مأموران پلیس برسند و به این ترتیب دستگیر شد.

به‌دنبال این حادثه، شبکه‌های اجتماعی و کانال‌های تلگرامی پر شد از تصاویر این جنایت هولناک و شایعات مختلفی درباره این ماجرا. از آنجایی که جنایت مقابل دانشکده پرستاری رخ داده بود، حتی برخی مدعی بودند که مقتول دانشجو بوده است اما حقیقت ماجرا چه بود؟

مرد میانسال پس از دستگیری به اداره آگاهی منتقل شد و ادعا کرد که به‌خاطر مسائل اخلاقی دخترش را به قتل رسانده است. او گفت: چند وقت پیش شایعاتی درباره ارتباطات دخترم شنیدم. حتی شوهرش نزد من آمد و شکایت کرد که دخترم ارتباطات مرموزی دارد. همان موقع با دخترم حرف زدم. از او خواستم که دست از این کارهایش بردارد.

او گفت که همه شایعات دروغ است اما مدتی بعد متوجه شدم که باز هم شایعاتی درباره او نقل می‌شود. برای همین روز حادثه او را تعقیب کردم و وقتی دیدم همراه 2مرد جوان است، خونم به جوش آمد و تصمیم به قتلش گرفتم. اسلحه شکاری را که از قبل همراهم بود برداشتم و به طرف دخترم رفتم و به او شلیک کردم.

اعترافات این مرد در حالی بیان می‌شود که مأموران موفق به دستگیری یکی از مردان جوان شده‌اند و تحقیقات برای دستگیری دومین نفر ادامه دارد.در همین حال فرماندار خوی نیز در تشریح جزئیات این جنایت گفت: متهم اعتراف کرده که به‌دلیل شایعاتی که درباره مسائل اخلاقی دخترش شنیده او را با شلیک 2گلوله به قتل رسانده است.

وی افزود: به‌دلیل اینکه پدر پس از جنایت مانع رسیدن نیروهای امدادی شده بود، دختر جوان به‌دلیل جراحت وارده جان باخت و وقوع چنین اتفاقاتی اگرچه بسیار تلخ و دردناک است ولی این اتفاقات در تمام کشورهای پیشرفته نیز رخ می‌دهد لذا درج شایعات درخصوص این قتل در سایت‌های خبری خوشایند نیست.

وی همچنین به قتل خانوادگی دیگری اشاره کرد که به‌فاصله چند ساعت از این جنایت در یکی از روستاهای خوی رخ داد و در جریان آن دایی بر سر اختلافات مالی، خواهرزاده‌اش را به قتل رساند.

وی گفت: وقوع 2قتل در یک روز در یکی از شهرستان‌ها به‌معنای ضعف امنیتی نیست و مأموران امنیتی و انتظامی به‌صورت شبانه‌روزی جهت برقراری امنیت در این شهرستان تلاش می‌کنند.

دختر دانشجو در حالی با اسلحه پدرش مقابل دانشکده پرستاری به قتل رسید که مرد خشمگینی به شاهدان و افراد حاضر در صحنه اجازه نزدیک شدن و امدادرسانی هم نمی‌داد اما سرانجام با ورود پلیس مرد مسلح دستگیر شد و در نخستین بازجویی‌ها انگیزه جنایت را سوءظن به دخترش عنوان کرد. این مرد مدعی شد از مدتی قبل به دخترش مشکوک شده و تصور می‌کرده وی با پسرجوانی در ارتباط است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

9 نظر

  1. قضاوت در این موارد کار دشواره ای از طرفی رگ غیرت آدم قلبه میشه ؛ از طرف دیگه این حق هر انسان بالای 18 ساله
    که برای زندگیه خودش تصمیم بگیره . عقده جنسی را بهتر نادیده نگیریم و فکری اساسی برای غریزه شهوت ک مثل خورد و خواب ارضاي ش لازمه ؛بکنیم

  2. دیگه ایرانی نیستم

    خدا مرگشون بده مثل اب خوردن دارن ادم میکشن بعد اسمشو میذارن غیرت . شاشیدم تو این غیرتاتون شما که غیرت دارین گو میخورین بچه بیارین اشغالا

  3. وقتی فرهنگ کثیف غربی جایگزین فرهنگ اسلامی شود باید منتظر تعداد زیادی از این حوادث باشیم واقعا چه بر سر آمده که به خود اجازه می دهیم هر کاری را به راحتی از جمله خود فروشی و غیره انجام دهیم.

  4. آخه نفهم برعکس میگی
    وقتی شعور یه آدم مثل عرب جاهلیت باشه کار به اینجا میرسه

  5. نمیتونم بگم خانواده من اینجوری نیستن
    اکثر خانواده های ایرانی سر این مسائل ممکنه ب همچین کاری دست بزنن
    نمیدونم کِی قراره تموم بشه((((((:
    امیدوارم ی روزی بتونیم مثل یک پسر زندگی کنیم(:

  6. بعضی جانوران هنوز در دوران جاهلیت عرب زندگی میکنند ، تف تو اون غیرتت که اسمتم گذاشتی پدر ، حیوان رذل ، کثافت پست فطرت

  7. . اینا واقعا کجان… چی فکر میکنن؟؟؟؟… ادم بکشن واسه ژنی که از خودشون به بچه رسیده؟؟؟ یا تربیتی که خودشون دادن؟؟؟… همه از والدینه دیگه… از وراثت تا تربیت تا مکافات عمل… همه از خود ادمه… ادم مگه اینه خودشو میکشه؟؟؟… بچه اینه وتلدینه… هر چی دادن پس میده…

  8. یعنی حیوان بچه خودشو بزرگ میکنه و به طبیعت میده ولی ادم تا لب گور دخالت میکنه تو ریز بارم زندگی بچه اش… مهربان بود؟؟؟ میبردش مشاور و طلاقش میدادن یا شوهر مناسب میدادن بهش… مشکل داشت؟… حل میکردن… نمیشد؟…. دور میشدن ازش… رو ظن و گمان بچه رو کشته بچه اینقدر تلخ جان داده کف خیابون اسم اون ادم چیه واقعا؟؟؟ پدره؟؟؟؟؟؟.. شرمش نمیاد؟؟؟

  9. ما قاضی نیستیم اما اگر این دختر در عین داشتن شوهر باز دست به آن فروشی می‌زده دست پدرش درد نکنه دیگه چکار باید میکرد که نکرده شوهرش داده بهش هشدار داده باز وقتی ببینه ناموسش با دو‌نفر می‌چرخه یعنی علنی جنده شده زن هرزه حقش همینه اونها که به این پدر فحش مید خودشون حتما توی خونشون جنده دارن و براشون طبیعی شده یا اینکه الآن حس دلسوزی شان تحریک شده اما خودشون جای اون پدر بگذارید خب تامپسون ابرپی شمارو ببره به اسم روشنفکری و حریم خصوصی ایا تحمل میکنید به این و اون بده ؟ دست پدر درد نکنه حقش بوده علف هرز باید کند منم زنم زن جنده حقش مرگه و البته مرد هرزه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *