قتل و آتش زدن زن جوان بعد از سرقت طلاهایش +عکس

قتل و آتش زدن زن جوان بعد از سرقت طلاهایش +عکس

قتل و آتش زدن زن جوان بعد از سرقت طلاهایش را به همراه جزئیات در ادامه این بخش از حوادث مجله شبونه مشاهده نمایید

به گزارش ایلنا، 19 اسفند سال گذشته زن جوانی به نام سودا از سالن زیبایی مشگین شهر که در آن مشغول به کار بود خارج شد و به خانه یکی از دوستانش رفت اما دیگر به خانه بازنگشت.خانواده این زن 28 ساله چند روز به دنبال سرنخی از دخترشان بودند اما هیچ ردی از او به دست نیامد تا اینکه به اداره پلیس مراجعه و از ناپدید شدن دخترشان خبر دادند.

قتل و آتش زدن زن جوان بعد از سرقت طلاهایش +عکس

قتل و آتش زدن زن جوان بعد از سرقت طلاهایش

روز سه‌شنبه 20 اسفند ماه 98 یک چوپان در نزدیکی سد احمدبیگلو بود که سگ گله‌اش شروع به پارس کردن کرد و در حالیکه یک استخوان در دهانش بود به سمت چوپان جوان رفت.

چوپان جوان به دنبال سگ گله‌اش رفت با نیم تنه سوخته یک انسان روبرو شد و در فاصله دیگری نیمه سوخته شده جسد انسان پیدا شد و همین کافی بود تا تیمی از ماموران پلیس مشگین شهر برای تحقیقات در محل حاضر شود.

تحقیقات برای شناسایی جسد سوخته شده که یک زن بود در پلیس آگاهی مشگین شهر استان اردبیل ادامه داشت تا اینکه خانواده سودا حسن زاده که به دنبال سرنخی از دخترشان بودند با مراجعه به اداره پلیس و با توجه به مدارک و شواهد پلیسی مشخص شد که جسد سوخته متعلق به سودا گم شده است.

با جنایی شدن این پرونده تیمی از ماموران پلیس آگاهی مشگین شهر برای تحقیقات پلیسی وارد عمل شدند و در گام نخست به سراغ خانواده سودا حسن زاده رفته و مشخص شد که قربانی جنایت شب قبل از پیدا شدن جسد سوخته اش در خانه یک زن آشنا میهمان بوده است.
ماموران به سراغ زن جوان آشنا که مریم نام دارد رفته و این زن در بازجویی ها شروع به داستان‌سرایی کرد اما وقتی در تناقض گویی هایش گرفتار شد و دوربین های مداربسته در نزدیکی خانه این زن راز این جنایت هولناک را فاش کرد.

کارآگاهان در تحقیقات پلیسی پی بردند که مریم با همدستی برادرش و مرد جوانی دست به قتل سودا زده و پس از سرقت طلاها و پول هایش برای پنهان ماندن سرنخ پلیسی جسد او را به نزدیکی سد احمدبیگلو منتقل کرده و در آنجا آتش زده اند.

برادر و مرد مورد علاقه مریم در عملیات پلیسی دستگیر شدند و در بازجویی ها مرد جوان به قتل سودا اعتراف کرد و مشخص شد برادر مریم جسد را پس از جابجا کردن با همدستی مرد جوان آتش زده‌اند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *