قرآن خواندن حسین تهی در شب قدر و حمله سالومه سیدنیا

قرآن خواندن حسین تهی در شب قدر و حمله سالومه سیدنیا به او را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

قرآن خواندن حسین تهی

حسین تهی خواننده رپ که این روزها در خارج از کشور زندگی میکند به مناسبت فرا رسیدن شب های قدر  با انتشار استوری از خود در حال قران خواندن بوده که با واکنش مادرش روبرو شده است و مادرش برای او کامنتی گذاشته و نوشته: “شیرم حلالت”

حسین تهی با انتشار استوری شب قدر و قرآن خواندن اش نوشته برای اولین بار است که در حال خواندن ترجمه فارسی قرآن می باشم وقتی کتاب را خواندم گویا همه حرفای این کتاب متعلق به دنیای امروز است و پر از رمز و راز بوده و به همه پیشنهاد می کنم که کتاب قرآن را بخوانند.

قرآن خواندن حسین تهی در شب قدر و حمله سالومه سیدنیا + تصاویر

این استوری بازتاب گسترده‌ای در بین کاربران شبکه های اجتماعی داشته است برخیها معتقدند که او با ریاکاری اقدام به انتشار این استوری کرده است یکی از این منتقد این خانم سالومه سیدنیا مجری معروف سالی تاک شبکه من و تو بوده که در استوری خطاب به حسین تهی نوشته “نمی شود که هم قمار کرد و پول به حساب آدم کش ها ریخت و هم قرآن خوند با خودت چند چندی؟”

قرآن خواندن حسین تهی در شب قدر و حمله سالومه سیدنیا + تصاویر

بعد از انتشار استوری قرآن خوانی تهی مادرش نیز واکنش نشان داده در کامنتی از او تعرف و تمجید کرده و نوشت : شیرم حلالت … امی مادر به فدای اون قلب پاکت که برگشتی به اصلت… تو مسلمونی و سیدی (سید حسین موسوی) …. جدت همیشه پشتته … خدا از چشم بد دورت کنه

قرآن خواندن حسین تهی در شب قدر و حمله سالومه سیدنیا + تصاویر

برخی ها معتقدند که او این کار را انجام داده تا بتواند به ایران بیاید و با گرفتن مجوز به برپایی کنسرت بپردازد

قرآن خواندن حسین تهی در شب قدر و حمله سالومه سیدنیا + تصاویر

 

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا