دانلود کامل جوکر فصل هفتم قسمت اول (فینال دوم قسمت اول)

قسمت دوم سریال جوکر فصل هفتم فینال دوم (دانلود کامل)

قسمت دوم سریال جوکر فصل هفتم فینال دوم (دانلود کامل) با حضور حامد آهنگی و سام درخشانی و امیرمهدی ژوله و یوسف صیادی را در این صفحه ببینید.

دانلود کامل جوکر فصل هفتم قسمت اول (فینال دوم قسمت اول)

رقابت جوکر ، یا به زبان فارسی ، شوخی ، یک مجری و مجری یا میزبان دارد. در هر فصل ، آن 8 هنرمند 6 ساعت فرصت دارند که در خانه ای مجهز به تمام امکانات ، با برنامه های مختلف ، با یکدیگر بخندند و آنها را از بازی خارج کنند ، بدون اینکه خودشان بخندند.

فضای کلی اتاق که شرکت کنندگان در آن حضور دارند و در آن مسابقه برگزار می شود ، طرحی شبیه به فضای خانه دارد و یک اتاق نشیمن و آشپزخانه دارد. همچنین یک اتاق لوازم جانبی و آرایش در کنار اتاق شرکت کنندگان وجود دارد. شرکت کنندگان هر زمان که بخواهند در طول بازی به این اتاق می روند و ابزاری را از آنجا به ارمغان می آورند یا در ظاهر خود تغییری ایجاد می کنند تا بتوانند دیگران را با آن بخندند.

این برنامه یک میزبان دارد که به عنوان داور مسابقه نیز عمل می کند. او یک اتاق جداگانه با فضایی شبیه به یک اتاق نظارت دارد ، جایی که در طول مسابقه می نشیند و شرکت کنندگان را کنترل می کند. هر وقت میزبان یکی از شرکت کنندگان را می بیند که از مانیتورهای اتاق خود می خندد ، بازی را با دکمه قرمز جلوی او متوقف می کند. او سپس به اتاق بازی می رود و با نمایش صحنه خنده آهسته ، شرکت کننده متخلف را جریمه می کند. پس از آن ، او به اتاق خود باز می گردد و ادامه مسابقه را با دکمه سبز اعلام می کند. در واقع ، شما با اولین VAR ایرانی روبرو خواهید شد!

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *