دانلود قسمت شانزدهم سریال راز بقا قسمت ۱۶ ( قسمت 16 ) کامل

دانلود قسمت شانزدهم سریال راز بقا قسمت ۱۶ ( قسمت 16 ) کامل

دانلود قسمت شانزدهم سریال راز بقا قسمت ۱۶ ( قسمت 16 ) کامل با حضور نیما شعبانژاد و بهرام افشاری و سعید آقاخانی و خلاصه داستان سریال شانزده را در این صفحه ببینید.

دانلود قسمت شانزدهم سریال راز بقا قسمت ۱۶ ( قسمت 16 ) کاملض

دانلود قسمت شانزدهم سریال راز بقا قسمت ۱۶

  • نام سریال : راز بقا
  • فصل اول
  • قسمت ۱۶
  • ژانر : طنز
  • تاریخ انتشار : ۷ تیر 1401
  • کارگردان : سعید آقاخانی
  • بازیگر اصلی : بهرام افشاری و نیما شعبانژاد و سعید اقاخانی
  • دانلود با لینک مستقیم و کیفیت اصلی

سریال راز بقای اولین کار سعید اقاخانی در شبکه نمایش خانگی میباشد سریالی که توانسته مورد استقبال مردم قرار بگیرد این سریال در ژانر طنز تولید شده و سعید اقاخانی خیلی خوب توانسته مخاطبانش را جذب کند. ایندر این سریال بازیگزان شناخته شده زیادی حضور دارند که بهرام افشاری و نیماشعبانژاد بازیگران اصلی آن به شمار میرود.

داستان درباره شخصی بوده که هر بلایی سرش می اید نمیمیرد و برای او اتفاقات طنزی رخ میدهد. سعید اقانی که سعی کرده از بازیگران سریال نون خ در این کار خود استفاده کند تا به اینجای کار توانسته از عهده آن براید

معمولا کارهای سعید اقاخانی طنزهای اجتماعی و هجو میسازد و همیشه کارهای او مورد استقبال قرار میگیرد حالا در سریال راز بقا بهرام افشاری و نیماشعبان نژاد را به عنوان بازیگران اصلی خود انتخاب کرده است به شما پیشنهاد میکنید که این سریال را اگر دنبال نکرده اید از این پس دنبال کنید این سریال به قسمت های اوج خود رسیده که تماشای آن خالی از لطف نیست.

در حالی که هواداران سریال نون خ منتظر اطلاعات جدیدی درباره فصل چهارم این سریال بودند، سعید آقاخانی در یک حرکت ناگهانی و غیرقابل پیش‌بینی با سریال راز بقا به سرویس استریم فیلم‌نت آمد. تبلیغات این سریال که مشخص بود عنوانی پرستاره است از قبل از تعطیلات عید نوروز آغاز شد و پخش هفتگی آن هم در آستانه سال ۱۴۰۱ شروع شد. سریال راز بقا نخستین تجربه سعید آقاخانی در شبکه نمایش خانگی نیست. او پیش‌تر و در سال ۱۳۹۶ در سریال عالیجناب هم هنرنمایی کرده بود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *