دانلود و پخش انلاین سریال حکم رشد قسمت

دانلود قسمت نهم سریال حکم رشد قسمت ۹ | سریال حکم رشد قسمت 9

دانلود و پخش آنلاین قسمت 9 سریال حکم رشد و دانلود قسمت دهم سریال حکم رشد تکرار و بازپخش امشب سه شنبه 27 اردیبهشت 1401 را در این صفحه ببینید.

دانلود قسمت نهم سریال حکم رشد قسمت ۹ | سریال حکم رشد قسمت 9

دانلود و پخش آنلاین قسمت 9 سریال حکم رشد

کلانتری غلام را احضار می‌کند، ولی با پررویی و برخورد درست با ذبیح از آنجا که نجات پیدا می‌کند و در پایان بیان می‌کند من از ذبیح شکایتی ندارم که سبب عصبانیت همکار ذبیح می‌شود.

سایه زن غلام روی تاب کنار استخر در حیاط ایستاده که غلام پیش وی می‌رود و سایه آغاز به صحبت کردن می کند و پای عشق قدیمی غلام را وسط می‌کشد و با یکدیگر شروع به جروبحث می‌کنند، ولی غلام بیان می‌کند که این قصه به پایان رسیده و برای اینکه شما در امان باشید زیاد به آنجا نمی آید….
سایه از مامان توران و ذبیح صحبت می‌کند که غلام عصبانی میشود و بیان می کند ذبیح مامان توران به من میبازه و به سوی پسر خود که به حیاط می آید می رود و او را در آغوش می‌گیرد و پس از چندی از آنجا می‌رود.

✅همچنین ببینید دانلود همه قسمت های سریال حکم رشد

آقای روی صندلی چرخدار نشسته و حالش خیلی گرفته است، که فرد دیگری به نام افشین کافر که وی را داداش صدا میزند بیان می کند امروز روی سر غلام آوار می‌شویم تا فردی جای شما را در این محل نگیرد و به آن امیدواری میدهم.

ثریا قاسمی «توران»، مه‌لقا باقری «محبوبه»، پیام احمدی‌نیا «غلام»، مجتبی فلاح «ذبیح»، شهین تسلیمی «عالیه»، علیرضا مهران «نوید»، حمید ابراهیمی «افشین کافر»، مهرداد ضیایی «پزشک پویا»، آزیتا ترکاشوند «زیبا چاپاری»، نیلوفر شهیدی «زهره»، مجید سعیدی «اسفند/ نعنا»، ندا قاسمی «سودابه»، هدی استواری «سایه»، ارشیا توکلی «سلیم» از جمله بازیگران سریال حکم رشد هستند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *