قطعه قطعه کردن جسد زن جوان و انداختن او جلو گرگهای جنگل +عکس

قطعه قطعه کردن جسد زن شمالی و انداختن او جلو گرگهای جنگل +عکس

قطعه قطعه کردن جسد زن جوان و انداختن او جلو گرگ های جنگل +عکس و جزئیات را در بخش حوادث مجله شبونه ببینید.

قطعه قطعه کردن جسد زن جوان

زن جوانی که سوار خودروی غریبه شده و عاقبت شومی برایش رقم خورد سرنشینان خودرو وقتی چشمشان به النگوی این زن میوفتند به فکر سرقت آن میوفتند

قطعه قطعه کردن جسد زن جوان و انداختن او جلو گرگهای جنگل +عکس

پدر این زن میگوید: دخترم در چهار راه آزادگان سوار ماشین شد تا ساعت ۱۰ به دندان پزشکی ساری برسد و ساعت ۱۱ تماس گرفتیم اما موبایلش دردسترس نبود و ساعت یک به پاسگاه مراجعه کردیم و به ما گفتند حداقل ۲۴ یا ۴۸ ساعت زمان نیاز است تا اقدام کنیم.

این پدر ادامه می دهد: ۱۷ روز چشم انتظار بودیم و دعا می کردیم فرزندمان سالم بازگردد، که پس از ۱۷ روز ساعت ۱۲ شب به برادر من اطلاع دادند جسدی پیدا شده و از جسد هم فقط یک استخوان کوچک جمجمه به دست ما رسید.

پدر داغ دیده با چشمانی اشک بار می گوید: پس از این که در ماشین دستهای دخترم را بستند، دهنش را چسب زده، به پهلویش چاقو زدند و او را به جنگلهای اطراف نکا بردند و از ارتفاع به پایین پرت کردند، اما دوباره بازگشتند که مبادا خدیجه زنده باشد و وقتی او را زنده دیدند با روسری وی را خفه کرده و با تبر سرش را جدا و بدنش را قطعه قطعه می کنند و پس از ۱۷ روز نیز اجزا بدنش خوراک حیوانات درنده شده بود.

همچنین ببینید:

ماجرای تجاوز پدر به دختر 20 ساله اش در تهران +عکسماجرای تجاوز پدر به دختر 20 ساله اش در تهران +عکس

او از انگیزه دزدی و سرقت اموال خدیجه گفت: طلای زیادی با او نبود، تنها یک النگو که شاید زیر ۳ میلیون تومان قیمت داشت، اما نمی دانم چرا به او که یک فرزند دو ماه داشته رحم نکردند.

مادر داغدیده این دختر میگوید: دو سال از ازدواج دخترم می گذشت که از زندگی خیری ندید و این گونه مظلومانه کشته شد و تمام عشق، محبت و وجود وی، زیر خاک رفت.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *