قطعی اینترنت مهر 1401 (زمان دقیق پایان قطعی اینترنت مشخص شد)

قطعی اینترنت مهر ۱۴۰۱ (زمان دقیق پایان قطعی اینترنت مشخص شد)

قطعی اینترنت مهر 1401 (زمان دقیق پایان قطعی اینترنت مشخص شد)

قطعی اینترنت مهر ۱۴۰۱ (زمان دقیق پایان قطعی اینترنت مشخص شد) قطعی اینترنت این روزها خسارات بسیار زیادی به کسب و کارهای اینترنتی وارد کرده است به خصوص افرادی که در اینستاگرام برای خود کسب و کاری راه اندازی کرده بودند با فیلتر شدن این اپلیکیشن به صورت کامل فعالیت کسب و کارشان متوقف شده است.

قطعی اینترنت مهر 1401

اینستاگرام از جمله اپلیکیشن های بسیار مهم و محبوب در ایران بوده که بسیاری از مردم سعی می کردند محصولات خود را از این اپلیکیشن به فروش برسانند اما از سوی دیگر برخی از رسانه های معاند از جمله شبکه ایران اینترنشنال و بی بی سی و شبکه من و تو از این محبوبیت ایرانی ها به این اپلیکیشن استفاده کرده و آن را بستری برای تبلیغات ضد نظام و فراخوان های اعتراضی در خیابان تبدیل کردند.

همچنن ببینید اینترنت کی وصل میشه اینستاگرام کی وصل میشه؟

در نهایت باعث شد شورای عالی امنیت ملی کشور تصمیم بگیرد اینستاگرام و واتساپ را مسدود کنند حالا بسیاری از مردم که در اینستاگرام فعالیت داشتند نگران هستند که این اپلیکیشن برای همیشه از دسترس خارج شود و به سرنوشت تلگرام تبدیل گردد.

زمان دقیق پایان قطعی اینترنت

با توجه به قولی که وزیر ارتباطات داده هیچگونه محدودیت و مسئولیتی در کار نخواهد بود و فعلاً به صورت موقت تا آرام شدن جو جامعه مسدودیت ادامه خواهد داشت درباره زمان پایان قطعی های اینترنت شورای عالی امنیت کشور تصمیم گیرنده بوده و اعلام کرده تا وقتی که آشوبگران در خیابان از طریق این اپلیکیشن ها با یکدیگر ارتباط برقرار میکنند محدودیت ها وجود دارد. چرا که اینستاگرام و واتساپ هیچکدام با جمهوری اسلامی ایران همکاری نمی‌کنند و بستری برای افراد ضد انقلاب شده اند

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

2 نظر

  1. خدا ریشه ضد انقلاب و منافقین داخلی و خارجی را از بین ببرد

  2. عباس معصومی

    جالبه هزینه اینهمه خسارتی که به مردم بخاطر فیلترینگ وارد میشه رو جمهوری اسلامی میده ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *