لئوناردو دیکاپریو و دوست دختران زیر 25 ساله اش +اسامی و عکس

لئوناردو دیکاپریو و دوست دختران زیر 25 ساله اش +اسامی و عکس

لئوناردو دیکاپریو و دوست دختران زیر 25 ساله اش حواشی آن را بخوانید. دیکاپریو برای بار هشتم وارد رابطه دیگری شد نکته ای که باعث جنجال این اتفاق شده سن دوست دختر های این بازیگر است که هر کدام 25 ساله شدند توسط دیکاپریو رها شده اند.

لئوناردو دیکاپریو و دوست دختران زیر 25 ساله اش

لئوناردو دیکاپریو و دوست دختران زیر 25 ساله اش +اسامی و عکس

لئوناردو دی کاپریو اینبار همراه با یک مدل 22 ساله در مهمانی اندکی بعد از اخبار جدایی اخیرش دیده شده که حسابی جنجال ساز شده است

تنها یک روز پس از فاش شدن جدایی لئوناردو دی کاپریو از دوست دختر بسیار جوانتر خود یعنی کامیلا مورونه، حالا جدیدترین دوست مدل این بازیگر 47 ساله لو رفت.

یک مدل 22 ساله روسی که دیلی میل او را ماریا برگووا معرفی کرده بود، در تعطیلات تابستانی بادیکاپریو برنده اسکار و دوستانش در حال مهمانی دیده شدند طبیعتاً سن او برای دی کاپریو مناسب است، که به نظر می‌رسد دوستی با زنان زیر 25 سال را ترجیح می‌دهد .

آنچه در مورد برگووا کنجکاو است این است که او تا همین اواخر با غول تجارت احمد مسعود عبدالحفید ازدواج کرده بود که پدربزرگش با سرهنگ معمر قذافی دیکتاتور ارتباط داشت. او قبلاً به تغییر نام خانوادگی خود در رسانه های اجتماعی متوسل شده است، بنابراین طلاق درست قبل از ماجراجویی دی کاپریو اتفاق افتاده است یا در حال حاضر در حال انجام است یعنی درست چند روز بعد از 26 ساله شدن دوست دخترش از او جدا شد.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *