ریحانه عامری دختر کرمانی که توسط پدرش کشته شد

فیلم لایو اینستاگرام ریحانه عامری دختر کرمانی که توسط پدرش با تبر کشته شد را در ادامه این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

فیلم لایو اینستاگرام ریحانه عامری دختر کرمانی

متاسفانه امروز هم خبر قتل دختری دیگر توسط پدرش داغ مردم را تازه کرد قتل رومینا اشرفی کم کم داشت از یادها میرفت که امروز خبر قتل دختری دیگر این بار در کرمان شبکه های اجتماعی را در بر گرفت و مردم را همچنان مات و مبهوت کرده است.

فیلم لایو اینستاگرام ریحانه عامری دختر کرمانی که توسط پدرش کشته شد

ریحانه توسط پدرش با تبر به قتل رسیده است! در خبرهای اولیه که در شبکه های اجتماعی دست به دست میشود آمده که او به دلیل دیر به خانه امدن توسط پدرش به قتل رسیده است.

فیلم و تصاویری از این دختر جوان در شبکه های اجتماعی دست به دست میشود که نشان میدهد این دختر مثل بسیاری از دختران امروزی زندگی میکند و قربانی تعصبات کور پدرش شده است.

فیلم لایو اینستاگرام ریحانه عامری و دوست پسرش در ماشین و دور دور

فیلم لایو اینستاگرام ریحانه عامری دختر کرمانی

درباره ماجرای قتل او در شبکه های اجتماعی نوشته شده: “ریحانه شب قبل حدود ساعت یازده و نیم شب به خانه امده و با باباش بحث شده بخاطر دیر امدن و بعد از بحث ریحانه رفته توی اتاقش و خوابیده،پدر ریحانه رو کرده به زنش و گفته من سر یک فرصت مناسب بالاخره ریحانه رو میکشم(سال ۹۶ هم یکبار قصد کشتن ریحانه را کرده و اون را با چوب تا سرحد مرگ زده که تمام بدن ریحانه کبود و دست و پایش شکسته و خواهرش او را نجات داده).”

ریحانه عامری متولد دهه هفتاد و ۲۲ ساله در کرمان که نامش بعد از به قتل رسیدن در شبکه های اجتماعی به گوش رسید. این سومین قتل در خرداد ۹۹ بعد از قتل رومینا اشرفی توسط پدرش با داس و فاطمه برحی توسط نامزدش حبیب برحی می باشد

همچنین ببینید:

قاتل (پدر) ریحانه عامری کیست؟ جزئیات جدید از پدر ریحانه عامریپدر ریحانه عامری کیست؟

در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی علت قتل ریحانه عامری دختر ۲۲ ساله بوسیله تبر توسط پدرش دست به دست میچرخد، اما در حالیکه این خبر تکذیب شده و صحت ندارد و هنوز علت و نحوه قتل مشخص نیست.

بر اساس تحقیقات پلیس قتل ریحانه عامری دختر کرمانی با میله آهنی بوده و با تبر کشته نشده است. در جدیدترین اظهارات پلیس کرمان آمده: اختلاف خانوادگی میان پدر و دختر ۲۵ ساله‌اش موجب شد تا پدر هنگام عصبانیت، با ضربه میله آهنی که به سر دختر جوان خود زده بود، وی را به قتل برساند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس قاتل هم اکنون در بازداشت پلیس است. مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان کرمان خبر کشتن دختر با تبر در کرمان را تکذیب کرد.

فیلم لایو اینستاگرام ریحانه عامری و دوست پسرش در ماشین و دور دور

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک دیدگاه

  1. ماهواره میخرید میذارید جلوی بچه ۷ و ۸ ساله تون به اسم روشنفکری وقتی بزرگ شد حریفش نمیشید میکشیدش؟؟؟؟؟ خودتون فاحشه تربیت میکنید و یا اونقدر از اختلاف فرهنگی که خودتون پیش اوزدی نگران میشید که انگ فاحشگی به ختراتون مزنید؟؟؟؟؟ خوک تر از شما ادم نیست. اصلا فساد خودتونید که بچه تون رو درسا تربیت نمیکنید اشغالها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا